Si do ta transformojnë biznesin këto 2 mundësi të rritjes së mediave sociale në 2024 - Business Magazine Albania

Si do ta transformojnë biznesin këto 2 mundësi të rritjes së mediave sociale në 2024

Media Sociale

Ndërsa kalojmë në vitin 2024, dy tendenca po riformësojnë mënyrën se si bizneset angazhohen me klientët e tyre. E para është zvogëlimi i hendekut midis ndërgjegjësimit dhe blerjes, që është i dukshëm në popullaritetin në rritje të tregtisë sociale, i cili bashkon zbulimin e mediave sociale me tregtinë elektronike. E dyta është konsensusi në rritje në mbarë vendin që bizneset duhet të kontribuojnë në mirëqenien e komuniteteve të tyre lokale. Kjo pritshmëri i kapërcen nocionet tradicionale të përgjegjësisë së korporatës dhe u kërkon kompanive të marrin drejtimin në ndërtimin e ekonomive të forta lokale dhe komuniteteve më elastike.

Të dy tendencat paraqesin mundësi për bizneset për të gjeneruar avantazhe konkurruese dhe mundësi rritjeje dhe pse platformat sociale të një organizate duhet të jenë një prioritet strategjik në vitin e ardhshëm.

Kapërcimi i hendekut zbulim-blerje

Me një kërkesë në rritje për komoditet, konsumatorët po kalojnë në fazën e shqyrtimit të udhëtimit tradicional të ndërgjegjësimit-konsiderim-blerjes në internet dhe me shpejtësi rrufe. Ky ndryshim kërkon që bizneset të fokusohen në konvertimin e klientëve në kohë reale. Mediat sociale po bëhen shpejt opsioni i parë për konsumatorët që të angazhohen me markat e tyre të preferuara, të blejnë produktet që duan dhe të zbulojnë të reja. Për shkak se zbulimi dixhital shpesh çon drejtpërdrejt në blerje, integrimi i përvojave të blerjeve në burimet e mediave sociale të konsumatorëve është thelbësor për të kënaqur dëshirën e tyre për komoditet dhe menjëhershmëri. Kjo qasje kujdeset për ndryshimin në sjelljen e konsumatorit duke theksuar ndërveprimet e pandërprera dhe të personalizuara me markat në hapësirat e njohura online.

Platformat e mediave sociale nxjerrin rregullisht veçori dhe funksionalitete të reja. Për shembull, vitin e kaluar, TikTok lançoi dyqanin e tij TikTok dhe Instagram zëvendësoi seksionin e tij “Blerje drejtpërdrejt” me butonat “Bli Tani” dhe “Shto në Shportë” për ta bërë të lehtë për përdoruesit blerjen e produkteve.

Për momentin, kapitalizimi në këtë prirje kërkon që bizneset të krijojnë përmbajtje interaktive, argëtuese që angazhon audiencë që mund të mos shkelë kurrë në vendndodhjet e tyre fizike. Por, me platformat sociale gjithnjë në ndryshim dhe mjetet që ato ofrojnë, ajo që funksionon sot mund të mos funksionojë nesër. Kjo është arsyeja pse është thelbësore të rishikoni rregullisht angazhimin e klientit dhe strategjitë e mediave sociale dhe t’i përshtateni dhe të përfitoni prej tyre.

Bëjeni ndërtimin e komunitetit një prioritet biznesi

Ndërsa platformat e tregtisë sociale po transformojnë modelet tradicionale të shitjeve, një ndryshim po aq i rëndësishëm po ndodh në mënyrën se si bizneset ndërveprojnë me komunitetet e tyre dhe rolin që luajnë platformat e mediave sociale në ato ndërveprime.

Organizatat e të gjitha madhësive duhet ta bëjnë nxitjen e mirëqenies së komuniteteve të tyre lokale një prioritet kryesor në vitin 2024. Kompanitë mund të arrijnë shikueshmëri më të lartë dhe të krijojnë ndryshime pozitive duke fituar një kuptim të asaj që ka më shumë rëndësi për komunitetin e tyre. Demonstrimi i një përkushtimi ndaj komuniteteve, punonjësve dhe klientëve është një zgjedhje strategjike dhe një shtytës kyç për suksesin afatgjatë.

Merrni parasysh se si strategjia juaj e mediave sociale mund t’ju ndihmojë të optimizoni qasjen tuaj. Platformat e mediave sociale janë mjete të shkëlqyera për të “dëgjuar” bisedat e vazhdueshme për të kuptuar se çfarë është e rëndësishme në komunitetin tuaj. Ata gjithashtu identifikojnë mundësitë për t’u përfshirë dhe për të dhënë kontribute domethënëse për gjërat që kanë rëndësi për komunitetin tuaj. Ndarja e përulur e përfshirjes së një biznesi në mediat sociale do të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit dhe favorizimit, duke forcuar reputacionin e tij.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0