Si covid-19 ndryshoi mënyrën e punësimit - Business Magazine Albania

Si covid-19 ndryshoi mënyrën e punësimit

Si Covid-19 ndryshoi mënyrën e punësimit

Mënyra e vetme për të fituar në një botë pas Covid-19 është të përqendrohesh në krijimin e ekipit më të mirë të mundshëm. Kjo është e rëndësishme gjatë periudhave të tkurrjes ekonomike dhe pasigurisë së biznesit. Dallimi është se përfitimet dhe rreziqet nuk kanë qenë kurrë më të mëdha se tani.

Përçarjet e Covid-19, mungesa e talentit dhe prirjet e udhëhequra nga mijëvjeçari do të detyrojnë një rimendim të përhershëm të mënyrës së strukturimit të ndërmarrjeve. Organizatat më adaptuese po mendojnë për talentin në të njëjtën mënyrë që mendojnë për klientin ideal. Kompanitë shpenzojnë kohë dhe para të konsiderueshme duke punuar për të kuptuar klientët që duan të tërheqin dhe duke gjetur mënyra për t’i arritur ata. Ata presin që të kërkohen dhe të shiten.

Çdo kompani që e trajton talentin e tyre si mall, po sinjalizon për të gjithë botën se modeli i tyre i biznesit është i vjetëruar. Ata po sinjalizojnë se kompania e tyre nuk është një vend ku ju do të shihni të ardhmen tuaj të përmirësuar. Kjo është arsyeja pse strategjitë e talenteve duhet të kalojnë selektimin për të siguruar kandidatin më të mirë të mbetur.

Organizatat që nuk krijojnë një kulturë autentike, nuk do të fitojnë besimin e talentit më të mirë. Besimi nuk ka qenë kurrë më i rëndësishëm sesa gjatë epokës Covid-19, pasi lumturia është në një nivel të ulët. Njerëzit po përballen me pasiguri ekonomike dhe ankth.

Lexo:Lamtumirë orar zyrtar i punës: Puno nga ku të duash

Si Covid-19 ndryshoi mënyrën e punësimit

Çdo talent që nuk është i angazhuar nuk do të gjejë një mënyrë për të qenë po aq produktiv sa ishin para-Covid-19. Talenti që i beson punëdhënësit të tyre dhe beson në misionin e tyre do të gjejë një mënyrë për të maksimizuar produktivitetin e tyre dhe për të ndihmuar punëdhënësin e tyre të lundrojë në përçarjet masive që ndodhin sot. Plotësoni boshllëkun strategjikisht.
Përfitoni në mënyrë të barabartë për klientët dhe punonjësit tuaj.

Filloni procesin e të kuptuarit të kompetencave thelbësore dhe diferencuesve të organizatës suaj. Cilat punë janë të domosdoshme për ju për të konkurruar në treg? Çdo gjë që është në këtë listë duhet të ketë përparësi dhe të jetë pikë referimi dhe bëni gjithçka që është e mundur për të marrë talentin më të mirë dhe për t’i mbajtur ata të lumtur. Çdo gjë tjetër mund të bëhet më mirë përmes platformave të reja të talenteve ose angazhimit të kompanive të specializuara për këtë. Mos jini në rregull në gjithçka – jini të mahnitshëm me një fokus të ngushtë.

Lexo:Pse nuk duhet ta ndërtoni kompaninë duke u përqendruar vetëm në pandemi

Rëndësia e individëve të angazhuar dhe të talentuar që janë pjesë e ekipit tuaj nuk do të zhduket kurrë. Shkalla e ndryshimit në teknologji, konkurrencë dhe ekonominë tonë vetëm do të vazhdojë të rritet. Nuk ka hendek të përhershëm dhe diferencuesi juaj i sotëm do të komodizohet nesër.

Mënyra e vetme për të përparuar në këtë mjedis gjithnjë në ndryshim është të përqendroheni në ekipin më të mirë të mundshëm për të trajtuar gjithçka që ju del përpara. Përqendrohuni në të qenit shkëlqyeshëm atje ku mundeni. Atje ku nuk mundeni, gjeni partnerë që janë.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0