Samsung lançon modelin e ri të Galaxy J7 Prime - Business Magazine Albania

Samsung lançon modelin e ri të Galaxy J7 Prime


E themeluar në vitin 1969 si Samsung Electronics Industries, me seli në Korenë e Jugut, Samsung Electronics sot bën çdo gjë nga televizionet deri te gjysmëpërçuesit. Ajo lançoi smartphone e saj të parë Android në vitin 2009 dhe tabletin e parë Android në vitin 2010. Kompania është ndër lojtarët më të mëdhenj në tregun e smartphone-ve në botë. Lançimi i fundit i Samsung është Galaxy J7 Prime 2. Telefoni i mençur u lançua në Mars të vitit 2018. Telefoni vjen me një ekran me prekje prej 5.50 inç me një rezolucion 1080 piksele në 1920 piksele.

Samsung Galaxy J7 Prime 2 ka procesor 1.6 GHz octa-core Exynos 7 Series dhe vjen me 3GB RAM. Telefoni përmban 32GB hapësirë të brendshme që mund të zgjerohet deri në 256GB nëpërmjet një karte microSD. Sa i përket kamerave, Samsung Galaxy J7 Prime 2 është i përbërë nga një aparat fotografik primar 13 megapiksel në pjesën e pasme dhe një kamerë para 13 megapiksel për selfie.

Sistemi i operimit të Samsung Galaxy J7 Prime 2 është Android 7.0. Përmasat 151.70 x 75.00 x 8.00 (lartësi x gjerësi x trashësi) dhe peshon 170.00 gram.

Samsung Galaxy J7 Prime 2 është një smartphone me dy karta SIM (GSM) që pranon Nano-SIM. Opsionet e lidhjes përfshijnë Wi-Fi, GPS, Bluetooth, kufje, 3G dhe 4G (me mbështetjen për Band 40 të përdorur nga disa rrjete LTE në Indi). Sensorët në telefon përfshijnë Sensorin Proximity dhe Akselerometrin.

E ndërsa presim për mrekullinë e radhës BusinessMag ju liston më poshtë të gjithë telefonat që mbajnë vulën e Samsung.

 

 

burimi: gadgets.ndtv.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0