“Samiti Global i Sipërmarrjes”, Palo Alto mirëpret edicionin e 7 të evenimentit të biznesit


“Kur lidhemi me sipërmarrës globalë që kanë aksesin dhe shkëmbimin e nevojshëm për të krijuar dhe inovuar, ne çlirojmë fuqinë e tyre për të ndryshuar botën,” është slogani i Samitit Global të Sipërmarrjes, Edicioni i 7, që bën bashkë sipërmarrësit e të gjithë botës në një vend.

Këtë vit, edicioni i 7 i samitit do të mbahet në Palo Alto, Kaliforni, SHBA, pas Turqisë, Emirateve të Bashkuara Arabe, Malajzisë, Marokut dhe Kenias, të cilat kanë qenë vendet që kanë mirëpritur evenimentin botëror të biznesit. Dhe cili vend do të ishte më shumë i përshtatshëm për të bërë bashkë sipërmarrësit e të gjitha fazave të zhvillimit të bizneseve se sa Silicon Valley, që ka dëshmuar suksesin e mijëra kompanive?

Me kthimin e samitit sërish në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, Presidenti Obama nënvizon angazhimin e tij në ndërtimin e urave që do të ndihmojnë në trajtimin e sfidave globale duke u bërë bashkë.

GES 2016 (Global Entrepreneurship Summit), me sipërmarrës nga 170 vende të botës, synon të tregojë sipërmarrësit dhe investitorët e suksesshëm nga e gjithë bota duke krijuar mundësi për investime, partneritet dhe bashkëpunim; të lidhë sipërmarrësit dhe investitorët amerikanë me homologë ndërkombëtarë për të adresuar disa nga sfidat më të vështira globale. Pritja e GES në Silicon Valley do të nënvizojë shpirtin sipërmarrës të Amerikës dhe do të lejojë investitorët dhe sipërmarrësit amerikanë të shikojnë talentet, zgjidhjet dhe mundësitë që ekzistojnë në nivel global.

Samiti do të përfshijë një rang të gjërë workshop-esh, panelesh, bisedime të ndezura, prezantime konkursesh, mentorime dhe seksione rrjetëzimi me qëllim që t’u japë pjesëmarrësve mundësi të posaçme për të fituar aftësi dhe lidhjet që do të ndihmojnë sipërmarrjet të rriten. Brenda samitit do të ketë edhe hapësira për demonstrim, panele eksperimentale për të mësuar dhe mundësi për t’u lidhur me eksepertët e industrisë.

 

/Business Mag Albania

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0