Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar


Në Irvine, Kaliforni, në vitin 2006 u mbajt takimi i parë i Cars & Caffe. Rolls Royce, mori inspirimin nga ky event dhe së fundmi ka mbajtur eventin e saj personal të kësaj natyre.

Cars & Caffe prej 12 vitesh tashmë, është një event i hapur për të gjithë të apasionuarit. Madje, mund të gjesh edhe personazhe si Jay Leno në të. Kjo do të thotë, se  i ka kaluar kufijtë e një eventi të zakonshëm.

Por për Rolls Royce, nuk ishte mjaftueshëm “intrigues”. Kështu, Rolls Royce krijoi “Cars and Cognac”. Njoftimi për shtyp e quan këtë “the Rolls-Royce of car meetings” është saktësisht ajo që mund të mendosh se kompania luksoze britanike ka realizuar.

Kompania thote se eventi është më shume se sa xhiro në një parking me një kafe në dorë. Klientë të Rolls Royce por edhe punonjës të kompanisë  u mblodhën në Soho Farmhouse Hotel. I ndodhur në Oxfordshire, Britani, ky vend është një pikë tipike rurale britanike, e cila ruan stilin e jetës së dikurshme në vend. Eventi nisi me një darkë, dhe më pas me shijim të konjakut në fermën pranë.

rolls royce

Në fakt, vetëm 3 makina ishin prezente në këtë event. Për t’u përmendur, ishte një Phanton me një kosh pikniku në të, i mbushur me pije alkolike të ndryshme për t’u shijuar. Gjithashtu ishin prezente edhe dy Rolls Royce Dawn Black Badges. Njëra prej tyre, një Adamas Collection. Tjetra, “shpikja” e re e Rolls Royce për t’a bërë Dawn një kabrio me 2 sedilje.

Nuk kishte mënyrë më “mondane” të mbylljes së eventit. Të ftuarit, shoqëroheshin për në shtëpi nga një shofer të ulur në sediljet e pasme të një Rolls Royce. Ose, në të kundërt, mund të qëndroje në hotel.

“”Cars and Cognac” demostron shpirtin unik të klientëve tanë. Gjithashtu edhe pasionin e tyre të thellë për markën”, – u shpreh Julian Jenkins, drejtor rajonal i Rolls-Royce Motor Cars. “Kjo mbrëmje reflekton dialogun e pasur midis kompanisë dhe klientëve. Një marrëdhënie unike dhe shumë të rrallë, me të cilën ne jemi shumë të privilegjuar të ushqehemi.”

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale