Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar

Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar


Në Irvine, Kaliforni, në vitin 2006 u mbajt takimi i parë i Cars & Caffe. Rolls Royce, mori inspirimin nga ky event dhe së fundmi ka mbajtur eventin e saj personal të kësaj natyre.

Cars & Caffe prej 12 vitesh tashmë, është një event i hapur për të gjithë të apasionuarit. Madje, mund të gjesh edhe personazhe si Jay Leno në të. Kjo do të thotë, se  i ka kaluar kufijtë e një eventi të zakonshëm.

Por për Rolls Royce, nuk ishte mjaftueshëm “intrigues”. Kështu, Rolls Royce krijoi “Cars and Cognac”. Njoftimi për shtyp e quan këtë “the Rolls-Royce of car meetings” është saktësisht ajo që mund të mendosh se kompania luksoze britanike ka realizuar.

Kompania thote se eventi është më shume se sa xhiro në një parking me një kafe në dorë. Klientë të Rolls Royce por edhe punonjës të kompanisë  u mblodhën në Soho Farmhouse Hotel. I ndodhur në Oxfordshire, Britani, ky vend është një pikë tipike rurale britanike, e cila ruan stilin e jetës së dikurshme në vend. Eventi nisi me një darkë, dhe më pas me shijim të konjakut në fermën pranë.

rolls royce

Në fakt, vetëm 3 makina ishin prezente në këtë event. Për t’u përmendur, ishte një Phanton me një kosh pikniku në të, i mbushur me pije alkolike të ndryshme për t’u shijuar. Gjithashtu ishin prezente edhe dy Rolls Royce Dawn Black Badges. Njëra prej tyre, një Adamas Collection. Tjetra, “shpikja” e re e Rolls Royce për t’a bërë Dawn një kabrio me 2 sedilje.

Nuk kishte mënyrë më “mondane” të mbylljes së eventit. Të ftuarit, shoqëroheshin për në shtëpi nga një shofer të ulur në sediljet e pasme të një Rolls Royce. Ose, në të kundërt, mund të qëndroje në hotel.

“”Cars and Cognac” demostron shpirtin unik të klientëve tanë. Gjithashtu edhe pasionin e tyre të thellë për markën”, – u shpreh Julian Jenkins, drejtor rajonal i Rolls-Royce Motor Cars. “Kjo mbrëmje reflekton dialogun e pasur midis kompanisë dhe klientëve. Një marrëdhënie unike dhe shumë të rrallë, me të cilën ne jemi shumë të privilegjuar të ushqehemi.”

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0