Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar
Përditësuar së fundmi: 12/06/2018

Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar

Share
nga Jon
Qer 12, 2018

Në Irvine, Kaliforni, në vitin 2006 u mbajt takimi i parë i Cars & Caffe. Rolls Royce, mori inspirimin nga ky event dhe së fundmi ka mbajtur eventin e saj personal të kësaj natyre.

Cars & Caffe prej 12 vitesh tashmë, është një event i hapur për të gjithë të apasionuarit. Madje, mund të gjesh edhe personazhe si Jay Leno në të. Kjo do të thotë, se  i ka kaluar kufijtë e një eventi të zakonshëm.

Por për Rolls Royce, nuk ishte mjaftueshëm “intrigues”. Kështu, Rolls Royce krijoi “Cars and Cognac”. Njoftimi për shtyp e quan këtë “the Rolls-Royce of car meetings” është saktësisht ajo që mund të mendosh se kompania luksoze britanike ka realizuar.

Kompania thote se eventi është më shume se sa xhiro në një parking me një kafe në dorë. Klientë të Rolls Royce por edhe punonjës të kompanisë  u mblodhën në Soho Farmhouse Hotel. I ndodhur në Oxfordshire, Britani, ky vend është një pikë tipike rurale britanike, e cila ruan stilin e jetës së dikurshme në vend. Eventi nisi me një darkë, dhe më pas me shijim të konjakut në fermën pranë.

rolls royce

Në fakt, vetëm 3 makina ishin prezente në këtë event. Për t’u përmendur, ishte një Phanton me një kosh pikniku në të, i mbushur me pije alkolike të ndryshme për t’u shijuar. Gjithashtu ishin prezente edhe dy Rolls Royce Dawn Black Badges. Njëra prej tyre, një Adamas Collection. Tjetra, “shpikja” e re e Rolls Royce për t’a bërë Dawn një kabrio me 2 sedilje.

Nuk kishte mënyrë më “mondane” të mbylljes së eventit. Të ftuarit, shoqëroheshin për në shtëpi nga një shofer të ulur në sediljet e pasme të një Rolls Royce. Ose, në të kundërt, mund të qëndroje në hotel.

“”Cars and Cognac” demostron shpirtin unik të klientëve tanë. Gjithashtu edhe pasionin e tyre të thellë për markën”, – u shpreh Julian Jenkins, drejtor rajonal i Rolls-Royce Motor Cars. “Kjo mbrëmje reflekton dialogun e pasur midis kompanisë dhe klientëve. Një marrëdhënie unike dhe shumë të rrallë, me të cilën ne jemi shumë të privilegjuar të ushqehemi.”

Burimi: The Drive