Reklama "e fuqizuar nga AI" ndez polemika të krijuesve në Instagram - Business Magazine Albania

Reklama “e fuqizuar nga AI” ndez polemika të krijuesve në Instagram

Reklamë

Një reklamë e re nga Under Armour që shfaq boksierin Anthony Joshua është kritikuar nga krijuesit në Instagram pasi drejtori i saj e pretendoi atë si “reklamën e parë sportive të fuqizuar nga Ai”,  por kritikët në industrinë thonë se ai hapur përdori punën e të tjerëve pa e kredetuar si pjesë e një valë hipokrizie të inteligjencës artificiale për të fituar para.

Regjisori Wes Walker postoi spotin, së bashku me disa variacione dhe “riffe”, në Instagram në fillim të kësaj jave, duke thënë: “Under Armour na kërkoi të ndërtonim një film nga asgjë tjetër veç aseteve ekzistuese, një model 3D të Anthony Joshua dhe pa akses sportisti. Kjo pjesë kombinon videon Ai, fotografinë Ai, 3D CGI, 2D VFX, grafikë lëvizëse, film 35 mm, video dixhitale dhe përparime në transmetimin e zërit Ai. Çdo mjet aktual Ai u eksplorua dhe u shty në maksimum”.

E parë vetë, reklama në vetvete nuk është e kundërshtueshme. Pamjet e drejtpërdrejta ndërthuren me modele 3D, peizazhe dhe skena abstrakte, të gjitha të paraqitura në ngjyra të kontrastit monokromatik.

Walker pohoi se e gjithë puna u krye në tre javë, gjë që është mjaft e shkurtër për një markë dhe atlet të madh, dhe vuri në dukje mbështetjen në AI se “Çelësi në këtë ndryshim të industrisë është se ne i qëndrojmë besnikë thelbit të asaj që ne jemi këtu për të bërë. Tregoni histori të fuqishme dhe lartësoni shpirtin njerëzor me vizione të bukura, provokuese dhe interesante…Ai do të integrohet në rrjedhat tona të punës në mënyra gjithnjë në zhvillim … por zemra dhe mendja që shikojnë pas velit dhe dyerve të perceptimit … janë ende dhe do të jetë gjithmonë e jona.” Për të parë postimin klikoni këtu.

Walker

 

Ndërkohë që komentet rreth këtij postimi nuk kanë munguar. Johansson, Chemetoff dhe të tjerë u shfaqën në komente të inatosur jo se puna e tyre ishte përdorur, është e pashmangshme në reklama, por që në dukje thjesht ishte rishpërndarë si një masë për uljen e kostove dhe kredi e marrë pa e njohur kontributin e tyre.

Në një koment tashmë të fshirë, Walker thotë se ata kërkuan qasje te Joshua, por u refuzuan disa herë. “UA kishte kohë të kufizuar, buxhet të kufizuar, 3 javë nga ideimi deri në dorëzim… Afati kohor, buxheti, aksesi dhe realitetet e prodhimit janë të gjitha shqetësime reale dhe shumë kufizuese me reklamat e këtij niveli.”

Kinemasti Rob Webster shkroi : “Nëse kohët po ndryshojnë, sigurisht që është përgjegjësi e krijuesve t’i rezistojnë ndryshimeve që lejojnë agjencitë dhe markat të vjedhin punën nga kolegët pa kreditimin e duhur…. Përdorimi i kësaj teknologjie është i pashmangshëm, por aplikimi i saj dhe diskutimi rreth saj është shumë në duart tona.”

Firma e prodhimit të videove Crowns and Owls : “Nëse jeni dikush që xhiron për Shutterstock, atëherë e dini që po e dorëzoni punën me qëllimin e mirëfilltë pas saj të ripërdorimit/riciklimit. Ka një ndryshim thelbësor nëse keni bërë një reklamë tre vjet më parë dhe më pas mbahet në një hard disk nga një markë vetëm që ata të mund ta heqin atë dhe ta bastardojnë sa herë që nuk kanë “kohë ose buxhet”, që le të jemi të sinqertë, është pothuajse gjithmonë dhe do të jetë gjithnjë e më shumë.”

Producentja Elise Tyler pyet: “Kur shihni origjinalin, filloni të kuptoni pse kjo bisedë duhej të ndodhte tashmë. Pse nuk e porositën sërish drejtorin origjinal? Pse një drejtor i ri do të bënte një tarifë të papërshpirtshme sipas standardeve ditore për ta drejtuar këtë? Ata nuk kishin nevojë për ekuipazh, nuk kishin nevojë për vendndodhje… Krijuesit e filmit duhet të qëndrojnë së bashku ndërsa përshkojmë këtë peizazh të ri të AI. Mos bëni një sy qorr dhe mos thoni ‘”por është e ardhmja”! ”

Drejtori Ivan Vaccaro përmblodhi atë që mund të jetë ndër mjeti i fundit i krijuesve: refuzimi. “Të thuash jo një klienti dhe një agjencie është mjeti më i fuqishëm krijues dhe njerëzor që mund të kemi. Diçka që asnjë inteligjencë artificiale nuk do ta arrijë kurrë”

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0