Pse të investosh në Tiranë? - Business Magazine Albania

Pse të investosh në Tiranë?


Prestigjozja “Emerging Europe” me bazë në Londër e angazhuar për të nxitur zhvillimin social dhe ekonomik të Europës Qendrore dhe Lindore dhe për të rritur ndërgjegjësimin për rajonin, ka pasur në fokus ditët e fundit vendin tonë duke nxjerrë në pah kushtetet e mira që Tirana ofron në lidhje me investimet, me të bërit biznes në Shqipëri.

Tirana është një vend i vogël në zhvillim, i vendosur në bregun perëndimor të Europës Juglindore. Vendi që nga viti 2014 ka qenë një kandidat për anëtarësim në BE dhe pranimi për t’u bashkuar me Single Market pritet të fillojë seriozisht, së bashku me krijimin e Zonës Ekonomike Rajonale të Ballkanit Perëndimor të modeluar në Marrëveshjen e Tregtisë së Lirë të Europës Qendrore (CEFTA).

Lexoni: Vjen një hotel i ri, nga Tirana Business Park

Tirana gjithnjë e më shumë po shfaqet në media të rëndësishme si Vogue dhe The Economist si një qytet që po kalon një transformim të shpejtë dhe po bëhet një destinacion i gjallë që duhet të vizitohet. Statusi i kryeqytetit vërtetohet nga një bum në numrat turistikë që janë në rritje prej 25% që nga viti 2016 (sipas INSTAT, Instituti Shqiptar i Statistikave), si dhe një rritje të vazhdueshme të banorëve të huaj (kryesisht nga Italia) dhe kthimi i emigrantëve.

Nëse nuk e keni vizituar Tiranën gjatë 10 viteve të fundit, ju nuk mund ta njihni kryeqytetin europian. Shqipëria, e cila shpesh kryeson listat e vendeve më të dëshirueshme për t’u vizituar, nuk është asgjë pa xhevahirin në kurorën e tij, Tiranën. Ky kryeqytet aktiv mund të vuajë nga një infrastrukturë në zhvillim – kur filloi tranzicioni postkomunist në 1991 dhe kufizimet e migracionit të brendshëm u shfuqizuan, Tirana pothuajse menjëherë dhe kaotikisht tërhoqi 700,000 njerëz nga e gjithë Shqipëria – por kjo nuk e ka ndalur biznesin nga zhvillimi. Këtu përfshihen Adidas, Zara, Conad, Interspar, Rossmann & Lala, KFC dhe Hilton Garden Inn. Pazari Ri i rizhvilluar kohët e fundit është një testament për atë që mund të arrihet – një shesh që shkrin të vjetrën me të renë: me dizajnin modern bashkon kohët tradicionale të të kaluarës të pazareve lokale dhe të freskëta – dhe mburret me restorantet dhe kafenetë.

Tirana tani është një nga tre qytetet në Europë që zhvillojnë një plan veprimi për qytetin e gjelbër (një iniciativë e BERZH që trajton çështjet urbane dhe rrit rezistencën kundër ndryshimeve klimatike).

Sektori i arsimit ka marrë vëmendje të veçantë e investime dhe kohët e fundit janë aprovuar skemat e Partneritetit Publik Privat për të përshpejtuar ritmin e ndërtimit të 17 shkollave të reja urbane. Gjithashtu, në Tiranë ka deri në 100,000 studentë në nivelin universitar dhe pasuniversitar.

Qyteti dëshiron të bëhet smart dhe i gjelbër në mënyrë që investitorët dhe sipërmarrësit në këto zona do të kenë interes ta vizitojnë dhe investojnë. Për më tepër, investimet në sektorin e turizmit inkurajohen për shkak të tre arsyeve kryesore: kapitali njerëzor është i ri (mosha mesatare është 32 vjeç), i kualifikuar (përfshirë aftësitë në gjuhë të huaja) dhe i përballueshëm (paga minimale është rreth 157 euro dhe mesatarja është rreth 266 euro); ka stimuj të rinj tatimorë për hotelet me 4-5 yje dhe shkalla e taksës së korporatave është vetëm 15%; dhe shifrat turistike parashikohen të rriten në mënyrë eksponenciale pasi linjat ajrore low-cost po bëhen gjithnjë e më shumë në dispozicion, duke përfshirë Transavia dhe Wizzair.

Lexoni: Pse Tirana, dikur një nga qytetet më të zymta të Europës, tani është atraksion për t’u vizituar?

Nëse konfliktet e pronësisë kanë penguar investitorët e huaj në të kaluarën, një zonë e re ekonomike e lirë prej 60 hektarësh, e cila do të nisë në perëndim të qytetit pranë autostradës Durrës-Tiranë, do të adresojë problemin duke e bërë më të lehtë për biznesin që të ngrejë dyqane, të zgjerohet dhe rrjetëzohet.

burimi: emerging-europe

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0