Pse të investosh në Tiranë?


Prestigjozja “Emerging Europe” me bazë në Londër e angazhuar për të nxitur zhvillimin social dhe ekonomik të Europës Qendrore dhe Lindore dhe për të rritur ndërgjegjësimin për rajonin, ka pasur në fokus ditët e fundit vendin tonë duke nxjerrë në pah kushtetet e mira që Tirana ofron në lidhje me investimet, me të bërit biznes në Shqipëri.

Tirana është një vend i vogël në zhvillim, i vendosur në bregun perëndimor të Europës Juglindore. Vendi që nga viti 2014 ka qenë një kandidat për anëtarësim në BE dhe pranimi për t’u bashkuar me Single Market pritet të fillojë seriozisht, së bashku me krijimin e Zonës Ekonomike Rajonale të Ballkanit Perëndimor të modeluar në Marrëveshjen e Tregtisë së Lirë të Europës Qendrore (CEFTA).

Lexoni: Vjen një hotel i ri, nga Tirana Business Park

Tirana gjithnjë e më shumë po shfaqet në media të rëndësishme si Vogue dhe The Economist si një qytet që po kalon një transformim të shpejtë dhe po bëhet një destinacion i gjallë që duhet të vizitohet. Statusi i kryeqytetit vërtetohet nga një bum në numrat turistikë që janë në rritje prej 25% që nga viti 2016 (sipas INSTAT, Instituti Shqiptar i Statistikave), si dhe një rritje të vazhdueshme të banorëve të huaj (kryesisht nga Italia) dhe kthimi i emigrantëve.

Nëse nuk e keni vizituar Tiranën gjatë 10 viteve të fundit, ju nuk mund ta njihni kryeqytetin europian. Shqipëria, e cila shpesh kryeson listat e vendeve më të dëshirueshme për t’u vizituar, nuk është asgjë pa xhevahirin në kurorën e tij, Tiranën. Ky kryeqytet aktiv mund të vuajë nga një infrastrukturë në zhvillim – kur filloi tranzicioni postkomunist në 1991 dhe kufizimet e migracionit të brendshëm u shfuqizuan, Tirana pothuajse menjëherë dhe kaotikisht tërhoqi 700,000 njerëz nga e gjithë Shqipëria – por kjo nuk e ka ndalur biznesin nga zhvillimi. Këtu përfshihen Adidas, Zara, Conad, Interspar, Rossmann & Lala, KFC dhe Hilton Garden Inn. Pazari Ri i rizhvilluar kohët e fundit është një testament për atë që mund të arrihet – një shesh që shkrin të vjetrën me të renë: me dizajnin modern bashkon kohët tradicionale të të kaluarës të pazareve lokale dhe të freskëta – dhe mburret me restorantet dhe kafenetë.

Tirana tani është një nga tre qytetet në Europë që zhvillojnë një plan veprimi për qytetin e gjelbër (një iniciativë e BERZH që trajton çështjet urbane dhe rrit rezistencën kundër ndryshimeve klimatike).

Sektori i arsimit ka marrë vëmendje të veçantë e investime dhe kohët e fundit janë aprovuar skemat e Partneritetit Publik Privat për të përshpejtuar ritmin e ndërtimit të 17 shkollave të reja urbane. Gjithashtu, në Tiranë ka deri në 100,000 studentë në nivelin universitar dhe pasuniversitar.

Qyteti dëshiron të bëhet smart dhe i gjelbër në mënyrë që investitorët dhe sipërmarrësit në këto zona do të kenë interes ta vizitojnë dhe investojnë. Për më tepër, investimet në sektorin e turizmit inkurajohen për shkak të tre arsyeve kryesore: kapitali njerëzor është i ri (mosha mesatare është 32 vjeç), i kualifikuar (përfshirë aftësitë në gjuhë të huaja) dhe i përballueshëm (paga minimale është rreth 157 euro dhe mesatarja është rreth 266 euro); ka stimuj të rinj tatimorë për hotelet me 4-5 yje dhe shkalla e taksës së korporatave është vetëm 15%; dhe shifrat turistike parashikohen të rriten në mënyrë eksponenciale pasi linjat ajrore low-cost po bëhen gjithnjë e më shumë në dispozicion, duke përfshirë Transavia dhe Wizzair.

Lexoni: Pse Tirana, dikur një nga qytetet më të zymta të Europës, tani është atraksion për t’u vizituar?

Nëse konfliktet e pronësisë kanë penguar investitorët e huaj në të kaluarën, një zonë e re ekonomike e lirë prej 60 hektarësh, e cila do të nisë në perëndim të qytetit pranë autostradës Durrës-Tiranë, do të adresojë problemin duke e bërë më të lehtë për biznesin që të ngrejë dyqane, të zgjerohet dhe rrjetëzohet.

burimi: emerging-europe

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale