Përse kjo themeluese vendosi t'ia shesë kompaninë e saj L'Oreal - Business Magazine Albania

Përse kjo themeluese vendosi t’ia shesë kompaninë e saj L’Oreal

L'Oreal

Në vitin 2013, Lisa Price, themeluesja e Carol’s Daughter, po eksploronte opsione për të shitur biznesin e saj. Duke kuptuar se ajo nuk po merrte përgjigjet që dëshironte apo priste, Price iu desh të bënte një hap prapa: “Më detyroi të shikoja me të vërtetë pse po e bëja atë, a ishte gjëja e duhur për të bërë, si ta bëja atë”.

Por më vonë atë vit, Carol’s Daughter arriti një marrëveshje shpërndarjeje mbarëkombëtare me Target: “Ishte e mrekullueshme ta bënim atë sipas kushteve tona dhe të dëshmonim se ‘Po, ne mund të bëjmë gjëra të vështira’,” thotë Price. Kjo riforcoi strategjinë e saj të daljes dhe Price shiti Carol’s Daughter te L’Oreal në 2014.

Kjo shitje nuk erdhi pa sfida. Price thotë se si një grua me ngjyrë që filloi si sipërmarrëse, kishte më pak mundësi për të. Njerëzit nuk e merrnin seriozisht dhe shpesh ajo ishte e vetmja grua me ngjyrë në hapësirat që lundronte. Ajo thotë se kjo po ndryshon tani, por dëshiron që më shumë gra zezake të përfshihen në biznes.

Lexoni: Ndaloni të bëni këto 10 zakone nëse doni të jeni të lumtur

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0