Përse kjo themeluese vendosi t'ia shesë kompaninë e saj L'Oreal - Business Magazine Albania

Përse kjo themeluese vendosi t’ia shesë kompaninë e saj L’Oreal

L'Oreal

Në vitin 2013, Lisa Price, themeluesja e Carol’s Daughter, po eksploronte opsione për të shitur biznesin e saj. Duke kuptuar se ajo nuk po merrte përgjigjet që dëshironte apo priste, Price iu desh të bënte një hap prapa: “Më detyroi të shikoja me të vërtetë pse po e bëja atë, a ishte gjëja e duhur për të bërë, si ta bëja atë”.

Por më vonë atë vit, Carol’s Daughter arriti një marrëveshje shpërndarjeje mbarëkombëtare me Target: “Ishte e mrekullueshme ta bënim atë sipas kushteve tona dhe të dëshmonim se ‘Po, ne mund të bëjmë gjëra të vështira’,” thotë Price. Kjo riforcoi strategjinë e saj të daljes dhe Price shiti Carol’s Daughter te L’Oreal në 2014.

Kjo shitje nuk erdhi pa sfida. Price thotë se si një grua me ngjyrë që filloi si sipërmarrëse, kishte më pak mundësi për të. Njerëzit nuk e merrnin seriozisht dhe shpesh ajo ishte e vetmja grua me ngjyrë në hapësirat që lundronte. Ajo thotë se kjo po ndryshon tani, por dëshiron që më shumë gra zezake të përfshihen në biznes.

Lexoni: Ndaloni të bëni këto 10 zakone nëse doni të jeni të lumtur

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0