Pse duhet të punojmë me profesionistë? - Business Magazine Albania

Pse duhet të punojmë me profesionistë?


/LinkedIn – Jason Hornberger, MBA

Ka pak kohë që përdor shprehjen: “Më pëlqen të punoj me një profesionist”. Më ka marrë pak kohë kjo gjë, por është diçka që e kam menduar shumë sidomos kohët e fundit. Pse duhet që një klient të punojë me ty? Pse ne zgjedhim të punojmë me dikë?

Ajo që një profesionist realizon, është që një punë të ndërlikuar e bën që të duket e thjeshtë. Nëse do të kisha aftësi të ndërtoja shtëpinë time, unë me siguri nuk do të kisha paguar dikë tjetër për ta bërë atë. Nëse do të mund të gatuaja një ushqim të jashtëzakonshëm dhe ta bëja atë brenda një afati të shkurtër kohor pa pasur nevojë ta pastroja, me siguri nuk do të shkoja në restorant. Ka shumë shembuj, por thelbi i çdo shërbimi, është marrja e një detyre që është e ndërlikuar, e vështirë ose kërkon kohë, duke e bërë atë të duket e lehtë. Kjo është arsyeja pse ia vlen të paguani dikë tjetër për ta bërë atë.

Mundohem ta marr këtë mentalitet dhe ta vendos në botën time bankare. Strukturat dhe arsyetimet për marrjen e vendimeve në bankë mund të jenë konfuze, por unë i trajtoj klientët e mi si profesionistë inteligjentë. Puna ime më e madhe është të komunikoj në mënyrë efektive dhe ta bëj procesin më të lehtë se sa është, edhe nëse nuk është i thjeshtë. Kam zbuluar se kam pasur shumë sukses në dialogun e hapur dhe shpjegimin e gjërave në mënyrë racionale dhe, me këtë qasje, klientët e mi e dinë që unë jam avokati i tyre dhe kam interesat më të mira në mendje për ta. Unë jam transparent në çdo pjesë, që nga negocimi me gojë deri tek nënshkrimi. Është diçka për të cilën paguhem dhe nuk është problemi i klientit tim nëse është procesi më i vështirë për mua.

Qasja ime është shumë e vërtetë dhe e sinqertë. Edhe pse them se e di që paguhem për të ofruar një shërbim, kam besim në pozicionin tim dhe mund të jem vërtet vetëvetja. Klientët e mi janë më shumë se numra për kompaninë dhe ekziston një marrëdhënie e ndërsjellë ku ne të dy i sigurojmë njëri-tjetrit vlera. Unë e di që ekziston një pjesë e popullsisë që dëshiron të punojë me një profesionist që e njeh zanatin e tij, është diçka autentike dhe që të siguron një marrëdhënie jetëgjatë.

Por si mund të fitojmë statusin e profesionistit? Profesionistët e vërtetë:

  • e njohin biznesin e tyre, si në teori ashtu edhe në praktikë
  • kanë fituar përvojë, suksese dhe dështime
  • janë të vendosur për t’i bërë gjërat
  • mund të komunikojnë qartë, si në të folur ashtu edhe në të shkruar
  • e kuptojnë se si puna e tyre është e lidhur me qëllimin e madh
  • janë të orientuar nga biznesi
  • vlerësojnë kohën e tyre dhe kohën e të tjerëve
  • mendojnë së pari për punën dhe më pas për veten
  • kanë vetëvlerësim të mirë, por e dinë se gjithmonë mund të mësojnë më shumë
  • janë të hapur për ide të reja
  • kanë sens të mirë humori
  • gjithmonë kanë një qëndrim profesional

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0