Pse dështon udhëheqja vizionare?

Pse dështon udhëheqja vizionare?


Udhëheqja vizionare shihet si shkaku kryesor i ndryshimeve strategjike, pasi kjo lloj udhëheqje nuk përcakton vetëm drejtimin strategjik. Ajo na udhëzon edhe për ndryshimet që duhet të ndodhin dhe mënyrën se si këto ndryshime i frymëzojnë njerëzit.

Nuk është për t’u habitur, pra, shkenca dhe praktika kanë një pikëpamje shumë pozitive për lidershipin vizionar dhe e shikojnë atë si një kompetencë kritike udhëheqëse. Hulumtimet tregojnë se ndikimi pozitiv i udhëheqjes vizionare prishet kur menaxherët e mesëm nuk përputhen me vizionin strategjik të menaxhimit të lartë. Kjo mund të bëjë që përpjekjet për ndryshime strategjike të ngadalësohen ose madje edhe të dështojnë.

Kur bie fjala për udhëheqësit vizionarë, në mendjen tonë vjen direkt një CEO. Por, udhëheqja vizionare nuk është e rëndësishme vetëm për menaxherët e vjetër. Ajo gjithashtu ka rëndësi për menaxherët e nivelit të mesëm dhe të ulët, të cilët luajnë një rol kryesor në kryerjen e ndryshimeve strategjike. Aftësia për të frymëzuar ekipet e tyre dhe për të krijuar shtrirjen strategjike, është një element thelbësor në ekzekutimin e suksesshëm të strategjisë.

Lexo: Uber dhe Lyft mund të duken njësoj, por vizionet i kanë të ndryshme  

Kjo është arsyeja pse kornizat e udhëheqjes së ndërmarrjeve, zakonisht rendisin udhëheqjen vizionare si një kompetencë kryesore udhëheqëse për menaxherët. Për shembull, Projekti Oxygen i drejtuar nga të dhënat e Google identifikoi udhëheqjen vizionare si një nga tetë tiparet e menaxherëve të mesëm.

HBR në një studim për udhëheqjen vizionare me dy industri të ndryshme, përkatësisht një transporti dhe një energjie, kuptoi se të dyja kompanitë kalonin procese të ngjashme të ndryshimit strategjik dhe krijimi i shtrirjes strategjike në të gjithë organizatën ishte një qëllim me përparësi të lartë në të dy kompanitë. Ata anketuan 136 menaxherë dhe ekipet e tyre për të vlerësuar udhëheqjen vizionare, shtrirjen strategjike në ekip dhe shtrirjen strategjike të menaxherëve të lartë.

Gjithë ky studim çoi në përfundimin se “udhëheqja vizionare është një shpatë me dy tehe”. Sa më i madh të jetë të kuptuarit e përbashkët i strategjisë së ekipit, aq më shumë i përkushtuar do të jetë ekipi për ekzekutimin e kësaj strategjie.

Tek menaxherët e vendosur gabim në strategjinë e kompanisë, ana e errët e udhëheqjes vizionare ishte e dukshme. Sa më shumë që këta menaxherë shfaqnin udhëheqje vizionare, aq më pak harmonizim dhe angazhim strategjik u vëzhgua mes ekipeve të tyre.

Sipas studimit, punonjësit e menaxherëve vizionarë të gabuar, treguan që menaxherët e tyre krijuan konfuzion dhe pasiguri në lidhje me atë që shkaktonte strategjia e kompanisë. Kjo shkëputi ekipet e tyre nga strategjia e kompanisë. Siç shpjegoi një punonjës nga ekipi i menaxherit joefektiv: “ne flasim shumë për strategjinë me menaxherin tonë. Por unë nuk shoh një strategji të qartë të kompanisë. Më tepër, vendos të përqëndrohem në detyrat e mia të përditshme dhe ta lë strategjinë ashtu siç është”.

Udhëheqja vizionare ishte një forcë pozitive kur menaxherët u njohën specifikisht me strategjinë e kompanisë.

Rëndësia e këtyre gjetjeve qëndron në faktin se ata bëjnë kujdes ndaj asaj që është praktikë e zakonshme në shumë kompani. Disa kompani investojnë shumë në zhvillimin e lidershipit.

Lexo:  Ai kishte një ëndërr, po ashtu dhe ti! Thënie nga Martin Luther King, për të kuptuar fuqinë e një vizioni

Si siguroheni që menaxherët të jenë në përputhje me strategjinë e kompanisë suaj?
Përvoja tregon se shtrirja strategjike të fillojë me bashkimin strategjik midis menaxherëve të mesëm, para se ata të fillojnë përpjekjet për zbatimin e strategjisë. Ky nuk duhet të jetë një komunikim, por një dialog. Hulumtimi sugjeron që përpjekje të tilla duhen konsultuar mirë me qëllim që të sigurojnë kompanitë të përfitojnë nga zhvillimi i udhëheqjes vizionare të menaxherëve të tyre, sesa të vuajnë anën e tij të errët.

HBR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0