PSA Group vendos 15 shtete ku do të shesë makinat e saj në SHBA

PSA Group vendos 15 shtete ku do të shesë makinat e saj në SHBA


PSA Group, grupi francez i prodhimit të makinave ka vendosur të ri-hyjë në tregun amerikan deri në vitin 2026. Në Janar 2018, grupi hapi zyrat qëndrore në Atlanta, Georgia.

Pas analizave të bëra, ata kanë nxjerrë 15 shtete si më pontecialet e tyre:

  • Arizona
  • California
  • Florida
  • Georgia
  • Illinois
  • Maryland
  • Massachusetts
  • New Hampshire
  • New Jersey
  • New York
  • North Carolina
  • Rhode Island
  • Texas
  • Virginia
  • Washington

“Këto shtete janë me interes më të madh aktualisht pasi kanë konsum të madh dhe blejnë nga importet.” – u shpreh CEO i PSA Group për Amerikën, Larry Dominique. Dominique gjithashtu përmendi edhe disa zona të synuara të Kanadasë:

  • Alberta
  • British Columbia
  • Ontario
  • Quebec

Për sqarim, pjesë e PSA Group janë Peugeot, Citroën, DS, Opel, dhe Vauxhall. Nuk dihet ende se me cilën prej tyre ata do të hynë në këtë treg. Nuk pritet gjithashtu një përgjigje deri në vitin 2019.

Aktualisht grupi është duke përdorur aplikacionin “Free2Move” për të hedhur themelet e saj në tokën amerikane. Shërbimi është provuar i suksesshëm në shtete si Seattle apo Washington dhe planifikon ta shtrijë shërbimin edhe më gjërë. Atlanta, shtëpia e PSA Group në Amerikë, patjetër që do të jetë një nga to.

“Është e rëndësishme të kuptohet se aplikacioni ynë Free2Move është një aplikacion global.” – citoi Diminique në një e-mail për The Drive. “Nëse i bën download, ai funksionon kudo ne kemi partnerë global.”

“Ne do ta t’a marketojmë aplikacionin tonë në 3 vende këtë vit, 2 në Amerikë dhe 1 në Kanada. Cilat janë këtë, do t’i bëjmë të ditur së shpejti. Ky aplikacion është hapi i parë, nga 3  planet tona për të rihyrë në tregun amerikan”, theksoi ai.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0