Porsche po hap një qendër dixhitale teknologjike me 100 punonjës në Silicon Valley për të krijuar partneritete të reja, për të bashkëpunuar me kompanitë sipërmarrëse dhe për të investuar në kompani të reja.
Filiali Volkswagen filloi shpërndarjen e tij dixhitale në Ludwigsburg pranë Shtutgartit një vit më parë për të zhvilluar shërbime digjitale për segmentin premium.
Ai drejtohet nga Thilo Koslowski, një ish analist i lëvizshmërisë digjitale në firmën e konsultimit teknologjik Gartner.
“Makina është pajisja më e fundit mobile e së ardhmes dhe nga sa po shohim e ardhmja po shkruhet në Silicon Valley,” tha Koslowski në një deklaratë këtë të premte.
“Kjo do të thotë se është veçanërisht e rëndësishme të jesh në vendin e duhur për të udhëhequr kompanitë IT në SHBA, pasi kjo na lejon të identifikojmë më herët trendet dhe të investojmë në teknologjitë e reja në kohën e duhur”.
Porsche Digital ka investuar tashmë në fondin sipërmarrës E.ventures US dhe planifikon të zgjerojë këtë aktivitet përmes zyrës së tij në Santa Clara, California.