Porsche hap një qendër të re teknologjike në Silicon Valley


Porsche po hap një qendër dixhitale teknologjike me 100 punonjës në Silicon Valley për të krijuar partneritete të reja, për të bashkëpunuar me kompanitë sipërmarrëse dhe për të investuar në kompani të reja.

Filiali Volkswagen filloi shpërndarjen e tij dixhitale në Ludwigsburg pranë Shtutgartit një vit më parë për të zhvilluar shërbime digjitale për segmentin premium.

Ai drejtohet nga Thilo Koslowski, një ish analist i lëvizshmërisë digjitale në firmën e konsultimit teknologjik Gartner.

porsche-hap-nje-qender-te-re-teknologjike-ne-silicon-valley-businessmag

“Makina është pajisja më e fundit mobile e së ardhmes dhe nga sa po shohim e ardhmja po shkruhet në Silicon Valley,” tha Koslowski në një deklaratë këtë të premte.

“Kjo do të thotë se është veçanërisht e rëndësishme të jesh në vendin e duhur për të udhëhequr kompanitë IT SHBA, pasi kjo na lejon të identifikojmë më herët trendet dhe të investojmë në teknologjitë e reja në kohën e duhur”.

Porsche Digital ka investuar tashmë në fondin sipërmarrës E.ventures US dhe planifikon të zgjerojë këtë aktivitet përmes zyrës së tij në Santa Clara, California.

/VentureBeat

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0