Po kaloni krizë në biznesin tuaj? Tesla na jep disa mësime për t'u marrë shembull - Business Magazine Albania

Po kaloni krizë në biznesin tuaj? Tesla na jep disa mësime për t’u marrë shembull

Po kaloni krizë në biznesin tuaj? Tesla na jep disa mësime për t'u marrë shembull

Shefi ekzekutiv i Tesla-s, Elon Musk, ka udhëhequr një rënie prej 200 miliardë dollarësh në vlerën e tregut të aksioneve të kompanisë deri më tani këtë vit, kohë gjatë së cilës indeksi i teknologjisë së rëndë Nasdaq u rrit 5%.Rezultatet e fundit të Tesla-s zbulojnë se prodhuesi i automjeteve elektrike po dështon në objektivat e tij të rritjes. Ai prodhoi 1.8 milionë makina, duke humbur objektivin e rritjes prej 50% të kompanisë. Për më tepër, Tesla braktisi praktikën e saj të ofrimit të parashikimeve vjetore për dërgesat e automjeteve  duke i lënë analistët të parashikojnë rritje prej 20% këtë vit.

Këtu janë pesë mësime nga Musk për liderat se çfarë nuk duhet të bëni kur kompania juaj po kalon një krizë.

1. Përgjigjuni shpejt “erërave” të kundërta të industrisë

Nëse biznesi juaj po ngadalësohet, drejtuesit e biznesit duhet të shqyrtojnë faktorë jashtë kontrollit të tyre, që do të thotë erërat e kundërta të industrisë që pengojnë rritjen dhe erërat e pasme të industrisë që e shtyjnë atë. Për më tepër, drejtuesit e biznesit duhet të shqyrtojnë se si kompania e tyre u duket klientëve të cilët zakonisht mund të zgjedhin produktin që sjell përfitimet më të mëdha për paratë midis furnitorëve konkurrues.

2. Merrni përgjegjësinë e plotë për strategjinë tuaj të çmimeve
Musk duket se nuk e kupton se si shumica e blerësve të automjeteve e shohin Teslën. Me çmimet e benzinës në rënie dhe shqetësimet për mbarimin e energjisë larg nga një stacion karikimi, shumë blerës e shohin Teslën si shumë të shtrenjtë dhe shumë të papërshtatshëm.

Në vend që të merrte përgjegjësinë për çmimet tepër të larta të Teslës, Musk fajësoi Bankën e Rezervës Federale për marzhet e ulëta të fitimit të kompanisë. Ai u tha investitorëve që normat e larta të interesit i bëjnë “shumë njerëz që duan të blejnë makinën tonë” të paaftë për të paguar çmimin. “Nëse normat e interesit ulen shpejt, mendoj se marzhet do të jenë të mira. Dhe nëse nuk ulen shpejt, nuk do të jenë aq të mira,” tha ai.

3. Pranoni të merrni rreziqe
Drejtuesit e biznesit duhet të marrin rreziqe. Megjithatë, nëse më vonë bëhet e qartë serreziku nuk do të shpërblehet, ata duhet të shkurtojnë humbjet e tyre dhe t’i ndajnë burimet për mundësi më të larta fitimi. Përpjekja e Musk për të nisur një Cybertruck është thjesht  një rrezikim i kotë.

Në vend që të shkurtojë humbjet e Teslës, Musk po dyfishohet në Cybertruck. Musk tha se Tesla mund të prodhojë 125,000 Cybertrucks në vit dhe do të jetë në gjendje të bëjë një çerek milioni në vit në një moment të pacaktuar në të ardhmen. Ai tha se kërkesa për automjetin tejkalon aftësinë e kompanisë për t’i prodhuar ato. Ai i “fërkoi shpatullat vetes” sepse nuk rriti në mënyrë dramatike çmimin.

Lexo edhe:Gjobitet Neuralink e Elon Musk

4. Jepuni klientëve vlerën më të madhe
Nëse po përballeni me rivalë që u ofrojnë klientëve atë që duan me një çmim shumë më të ulët, duhet të kundërshtoni. Një mënyrë për ta bërë këtë është të ofroni një produkt të mirë me një çmim edhe më të ulët se sa vendos konkurrenca. Musk nuk po ndjek këtë strategji. Në vend të kësaj, ai po këmbëngul me Cybertruck me çmim të lartë dhe duke lavdëruar konkurrencën e tij kineze, më së shumti BYD, e cila udhëheq botën në prodhimin e EV  dhe ia atribuon mbijetesën e Tesla-s dhe rivalëve të tjerë jo-kinezë barrierave tregtare.

Për të qenë i drejtë, Tesla synon të ndërtojë automjete më pak të shtrenjta. Por, kjo nuk do të ndodhë deri në gjysmën e dytë të 2025 në Austin dhe më pas në Meksikë. Kjo do ta ndihmonte Teslën të tërheqë blerës të cilët nuk mund të përballojnë të paguajnë 39,000 dollarë për një automjet mesatar elektronik amerikan.

5. “Nëse nuk e duroni dot vapën, dilni nga kuzhina”
Udhëheqësit e biznesit duhet të njohin kufizimet e tyre dhe të gjejnë një pasardhës me pikat e forta që u mungojnë.

Musk  e ka shpërqendruar veten nga Tesla me blerjen e  X dhe dëshirën e tij për të ndërtuar një rival Generative AI për OpenAI dhe të tjerët. Ai duket se po mban peng bordin e Teslës  duke kërkuar një rritje të aksioneve të tij nga 13% në 25% të kompanisë, në mënyrë që të mund ta kthejë Teslën në një lider në AI dhe robotikë.

Aplikoni këto pesë mësime dhe biznesi juaj do të jetë i aftë të përballojë çdo krizë.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0