“Transformim” është një term që përdoret gjerësisht dhe përdoret shpesh për të përshkruar gjendjen e një biznesi. Por, realiteti është se shumica e bizneseve dështojnë në përpjekjet e tyre për transformim.
Në një studim global të KPMG të vitit 2016 , 96% e organizatave raportuan se po kalonin transformime biznesi, por vetëm 47% prisnin të shihnin vlerë afatgjatë dhe rreth 70% e kompanive dështojnë në përpjekjet për ndryshim. Pse? Sepse, thjesht nuk janë gati për sfidat dhe angazhimin afatgjatë, që vijnë me transformimin.
1. Jini të përgatitur për kritika
Jeff Bezos thotë: “Nëse nuk mund t’i toleroni kritikët, mos bëni asgjë të re apo interesante”. Kjo është 100% e vërtetë për çdo biznes që fillon ndryshimin transformues. Nuk ka asnjë mënyrë të lehtë për të filluar ndryshimin. Ju nuk mund të jeni të ndrojtur në qasjen tuaj dhe duhet të prisni që ndryshimet t’i bëjnë disa njerëz të pakëndshëm. Nëse e keni tashmë këtë mendim, do të jeni në gjendje të përqendroheni në trajtimin e pengesave të tjera që ju dalin.
2. Ndërtoni një vizion të qartë
Ju nuk mund të transformoheni pa një vizion për atë që dëshironi që biznesi juaj të jetë në anën tjetër të rrugëtimit të transformimit. Thjeshtësia është thelbësore këtu. Duhet të gjeni një mënyrë të lehtë për t’u kuptuar, por frymëzuese për të artikuluar atë që po përpiqeni të arrini me drejtimin e ri. Punonjësit tuaj duhet të kuptojnë “pse-në” pas ndryshimit dhe të motivohen dhe frymëzohen nga vizioni i së ardhmes.
3. Merrni punonjësit tuaj në bord
Realiteti është se jo të gjithë do të jenë menjëherë në bord. Zakonisht do të ketë tre grupe të ndryshme punonjësish: ata që janë të ngazëllyer për ndryshimin dhe duan ta ndjekin atë, ata që janë të pasigurt dhe preferojnë të presin dhe të shohin se çfarë do të ndodhë, dhe ata që nuk janë fare të interesuar për ndryshimin. Ju do të duhet të shfrytëzoni njerëzit në grupin e parë për të ndihmuar në nxitjen e vrullit dhe për t’i demonstruar grupit të dytë përfitimet dhe mundësitë para tyre, jo vetëm për kompaninë, por për rritjen e tyre personale. Më pas, duhet të merrni vendime në lidhje me grupin e tretë. Shpesh, ata që hezitojnë të ndryshojnë e kuptojnë vetë se kompania nuk është më e përshtatshme për ta pasi mjedisi bëhet më pak i parashikueshëm dhe kjo është në rregull. Transformimi është i vështirë. Dhe nuk është për të gjithë.
4. Vazhdo rrugën
Shumë transformime dështojnë për shkak të mungesës të bindjes së ekipit drejtues. Do të përjetoni ulje-ngritje të mëdha gjatë gjithë udhëtimit, duke përfshirë disa dështime mjaft të mëdha. Do të ketë disa njerëz që nuk besojnë se ju mund ta bëni atë, dhe kjo është kur ju dyfishoni. Mësoni nga dështimet tuaja dhe qëndroni të përkushtuar ndaj qëllimeve tuaja.
5. Bëhuni gati për të ndryshuar … gjithçka
Shumë njerëz mendojnë se transformimi i biznesit është një strategji e korporatës, por nuk është ashtu. Ai përfshin ndryshimin e çdo aspekti të organizatës, duke përfshirë mënyrën e buxhetit, mënyrën e ndarjes dhe rindarjes së burimeve, mënyrën e rekrutimit dhe mënyrën se si angazhoni talentin që keni. Duhet të siguroheni që keni njerëzit e duhur në ekipet e duhura, të përkushtuar ndaj prioriteteve të duhura. Në shumë raste, kjo do të thotë të bësh lëvizje të guximshme.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.