Krijimi i përmbajtjes kërkon një investim të konsiderueshëm kohe, energjie dhe parash. Për këtë arsye, është zhgënjyese kur kthimi i investimit nuk arrin pritshmëritë dhe akoma më shumë kur nuk mund të kuptoni saktësisht pse përmbajtja juaj nuk ka arritur te audienca. Në këtë artikull, do të hedhim një vështrim të përgjithshëm në zinxhirin e furnizimit të përmbajtjes së marketingut, që nga ideimi e deri te shpërndarja, për të zbuluar pesë pengesa të zakonshme që shumë marketerë hasin në rrugën drejt ROI-t maksimal. Do të diskutojmë gjithashtu se si të kapërcejmë këto sfida, në mënyrë që të arrini më shumë dhe një angazhim më të thellë.
1 – Ju mungojnë të dhëna dhe njohuri të vërteta rreth audiencës suaj
Ndoshta keni dëgjuar shprehjen “don’t drink the Kool-Aid” dhe asnjëherë nuk ka qenë më e vërtetë se kur filloni të zhvilloni një program përmbajtjeje. Nëse jeni duke krijuar një mesazh që mendoni se përdoruesit duhet ta duan, në vend të asaj që ata vërtet vlerësojnë, zgjidhja juaj nuk do të rezonojë.
Zgjidhja? Bëni kërkimin tuaj. Zbuloni se çfarë kërkojnë përdoruesit në një produkt dhe theksoni ato veçori. Një kulturë e fortë e brendshme që favorizon mesazhin e bazuar në produkt është e vështirë të përmbyset, por është e rëndësishme të qëndroni në qëndrimet tuaja. Duke krijuar një themel të fakteve objektive nga të cilat të drejtoni mesazhin tuaj, do të angazhoni më shpejt (dhe më efektivisht) blerësit tuaj të synuar.
2 – Nuk keni edukuar klientët potencialë gjatë udhëtimit të tyre kërkimor
Sipas hulumtimeve të TechTarget, 91% e blerësve janë më të prirur të angazhohen dhe të përfshijnë në listën e ngushtë shitësit që i edukojnë ata. Pra, nëse përmbajtja juaj nuk është e disponueshme shumë kohë përpara se blerësit të kenë një projekt në dorë, ju jeni tashmë pas.
Zgjidhja? Mblidhni një bibliotekë përmbajtjeje dixhitale që blerësit potencialë mund ta gjejnë dhe konsumojnë lehtësisht. Të kuptuarit e pjekurisë së produktit tuaj në treg është e rëndësishme këtu. Nëse jeni një lider i trashëguar, do t’ju duhet të përforconi suksesin e provuar që keni pasur për të kundërshtuar përpjekjet e hyrjeve të reja. Përndryshe, nëse jeni një inovator i ri, do t’ju duhet të lidhni idetë e reja me të kuptuarit e trashëguar të blerësit për problemet ekzistuese.
3 – Nuk po targetoni të gjithë anëtarët e ekipit të blerjes
Përdoruesit e përditshëm të produktit tuaj do të duken shumë ndryshe nga individët e përfshirë në vendimet e blerjes – dhe përmbajtja juaj duhet të reflektojë këtë. Ndërsa të kesh përmbajtje për përdoruesit, si IT Ops dhe IT Admins për shembull, është e rëndësishme, gjithashtu është e rëndësishme të kesh përmbajtje të destinuar për Udhëheqësit e IT, Udhëheqësit e Biznesit dhe Operacionet e Biznesit që shpesh përfshihen gjatë fazave të vlerësimit dhe vendimmarrjes.
Zgjidhja? Zhvilloni një portofol të larmishëm të llojeve të përmbajtjes që u flasin të gjithë anëtarëve të ekipit të blerjes. Mbështetja e pretendimeve tuaja me verifikim nga palë të treta mund të jetë e dobishme këtu, si nga një perspektivë teknike ashtu edhe ekonomike, sepse ndihmon blerësit me role të ndryshme të kuptojnë përfitimet për biznesin e tyre, të gjitha nga një burim i besuar i jashtëm.
Lexo edhe:Si po ndikon inteligjenca artificiale në biomjekësi?!
4 – Po anashkaloni kanale kritike të shpërndarjes sepse ato janë të vështira për ju
Me kaq shumë kanale të disponueshme për të arritur te blerësit, është e lehtë të qëndroni në ato që janë të njohura dhe komode për ju. Por duke bërë këtë, mund të humbni një kanal kritik – një ku klientët tuaj të dëshiruar grumbullohen kur përpiqen të zgjidhin problemet e biznesit.
Zgjidhja? Shikoni përtej faqes suaj të internetit. Mësoni se ku janë blerësit tuaj dhe takoni ata atje me përmbajtje në formate që ata preferojnë për të thithur informacionin. Kjo mund të kërkojë një evolucion brenda organizatës suaj ose një qasje partneriteti për të mbushur boshllëqet në vende si prodhimi i videove, për shembull.
5 – Përmbajtja juaj nuk plotëson kërkesat e përdoruesve të brendshëm
Keni bërë të gjithë këtë punë për t’u siguruar që përmbajtja juaj është e mbështetur nga njohuri faktike, është në përputhje me blerësit tuaj në çdo fazë dhe është e dhënë në një format të konsumueshëm. Por e gjithë kjo është e kotë nëse nuk i plotësoni nevojat e përdoruesve të brendshëm! Shumica e organizatave përbëhen nga ekipe të shumta, secili me funksione të specializuara, të cilët do të përdorin zgjidhjen tuaj, kështu që mesazhe dhe përmbajtje të ndryshme janë të nevojshme për të shpjeguar përfitimet për këta përdorues.
Zgjidhja? Sigurohuni që të gjitha ekipet e përfshira – nga Suksesi i Klientit te Marketingu i Fushatave deri te Shitjet – të jenë të përputhura me objektivat tuaja, pozicionimin dhe mesazhet kryesore. Një kornizë mesazhi e brendshme është e dobishme këtu për të hartuar llojet e ndryshme të aseteve të disponueshme për përdorim me ekipe të ndryshme në faza të ndryshme të blerjes.
Ka padyshim shumë për të bërë për të ndërtuar një bibliotekë përmbajtjeje të fortë dhe efektive, dhe sa të madh mund të duket, duke e bërë atë një herë siç duhet do të vendosë bazat për një program përmbajtjeje të përsëritshëm. Ekzistojnë gjithashtu shumë mënyra për të outsourcing pjesë të zinxhirit të furnizimit bazuar në atë që organizata juaj është e aftë. Kërkimi i tregut, përmbajtja e analistëve dhe të dhënat e synimeve janë të gjitha lloje të shërbimeve që kërkojnë një investim fillestar, por janë të pozicionuara mirë për të ndihmuar me pikat e ndalimit që kemi diskutuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.