Pas Facebook edhe Instagram po shtrenjtohet për përdoruesit - Business Magazine Albania

Pas Facebook edhe Instagram po shtrenjtohet për përdoruesit


Vetëm një vit më parë, Facëbook ndryshoi rrënjësisht mundësinë e marketimit të sipërmmarrjes në këtë rrjet popullor social. Kosto më të lartë, prioritët videot, etj. Instagram doli në skenë me një rol më të rëndësishëm, që vijon ta mbajë dhe sot. Por, kujdes edhe Instagram po ecën me shpejtësi drejt rritjes së kostos. Pra bëhuni gati të kuptoni se instrumenti që keni sot në dorë për të reklamuar biznesin tuaj do të jetë më pak i vlefshëm.

Enea Doku, ekspert i marketingut dixhital në New Media Communications thotë për Businessmag se, rrjetet sociale nuk është çudi që ndyshojnë pasi Facebook dhe Instagram arrijnë deri në 1000 update në muaj. “Kjo vihet re nga përdoruesi edhe në ndyshimet e ndërfaqes, ndryshimet e vogla në dizajn”.

Një  vit më parë ndryshoi algoritmi në facebook duke bërë që faqet e biznesit të kenë më pak arritje. Nëse një faqe ka 1000 folloëers, përmes një postimi arrin vetëm 1% të ndjekësve të faqes. Pjesa kur ti thjesht postoje diçka dhe njerëzit e shihnin, ka mbaruar. Nëse je biznes dhe je në facebook  e vetmja mënyrë për t’u rritur dhe për të konkuruar është që të paguash për hapësirë reklamash. Facebook po bëhet më komercial. “Ajo që të gjithë parashikonin ishte që bizneset do të ikin nga Facebook, do të binte përdorimi i platformës. Por ndodhi e kundërta: bizneset i rritën investimet e tyre në Facebook.

Ndërkohë ajo që ndodhi para një viti me Facebook, ka ndodhur tani me Instagramin. Me përditësimin e ri, niveli i ndjekjes së një postimi ka zbritur nga 20% në 10%, duke bërë që bizneset të paguajnë më shumë për t’u shfaqur në Instagram.

Megjithatë, Instagram vijon të paraqitet si platforma më e mirë për të patur akses tek klienti. Raporti  i arritjes mes Instagramit dhe Facebook është 10 me 1. Për sipërmarrësit e rinj dhe bizneset e reja apo një person që do të marrë fansa dhe ndjekje, Instagrami mbetet vendi i parë.

Enea tregon se, “mes tendencave padyshim renditet në pikë të parë rritja e reklamave dhe çmimit për t’u reklamuar në këto platforma. P.sh. çmimi i reklamës në Facebook krahasuar me dy vite më parë është rritur me 90% edhe vazhdon të rritet me të njëjtin ritëm. E njëjta gjë ka ndodhur dhe po ndodh me Instagramin, pasi janë i njëjti rrjet.

Lexo:  Aksionerët e Facebook përpiqen, por nuk arrijnë të kufizojnë fuqinë e Zuckerberg

Facebook dhe Instagram janë trendi më i fundit për të marketuar veten e për të siguruar shpejt vëmendje. Por ka edhe mënyra të tjera për ta arritur tek klienti, siç janë email-et. Rrjetet socilale çdo vit nxjerrin përditësime dhe ndryshojnë. Kjo e bën të vështirë të jesh gjithnjë në majë të gjithçkaje, pasi edhe personat që i përdorin ata ndryshojnë.  “Emaili ka dekada që nuk ndryshon, është shumë i qëndrueshëm dhe ka po të njëjtin efektivitet”.

Shqiptarët i hapin emaili-et shumë më tepër se shtetas të tjerë në Europë.

Sipas Eneas, në Shqipëri ekziston një farë miti që njerëzit nuk i hapin email-et, por vlerësimet tregojnë se mund të hapen nga 50% e personave të cilëve u janë dërguar, ndërsa në shumë vende europiane vetëm  10-15% e personave që marrin email e hapin atë.

E gjitha kjo ndodh për faktin që ne mendojmë se emailin mund ta hapim vetëm nga kompjuteri por kjo mund ta bëhet edhe nga celulari. Në 1000 emaile ti mund të çosh 1000 notification.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0