"Paris Region Enterprises" - Aktivitet mbi Kërkimin dhe Zhvillimin - Business Magazine Albania

“Paris Region Enterprises” – Aktivitet mbi Kërkimin dhe Zhvillimin


“Paris Region Enterprises” në bashkëpunim me EEN – Albania dhe partnerë të tjerë të Rrjetit, organizojnë aktivitetin ndërmjetësues me fokus Kërkim dhe Zhvillimin (R&D) në Paris, 13 Dhjetor 2018.

Ky aktivitet do të fokusohet në ekosistemin R&D të eksperiencës së konsumatorit, në laboratorët më të mirët publikë të kërkimit në Paris.

Gjatë aktivitetit do të realizohen takime B2B midis përfaqësuesve të laboratorëve, kërkuesve dhe kompanive, si dhe vizita në laboratorët R&D më të famshëm të Parisit, duke shkëmbyer kështu vizionin e tyre inovativ me fokus:
– eksperiencën e konsumatorit;
– sjelljen konsumatore
– marketingun dixhital
– E-reputation
– impaktet e internetit në sjelljen konsumatore

Janë të ftuar të marrin pjesë në këtë aktivitet të gjitha SME-të, apo Startup-et, të cilat janë në kërkim të rezultateve të fundit të R&D në lidhje me sektorin e eksperiencës së konsumatorit.

Të interesuarit për pjesëmarrje të regjistrohen në linkun e mëposhtëm. https://connect.eventtia.com/en/dmz/cxworkshop/website

Kostoja e pjesëmarrjes ofrohet falas nga EEN-Albania.

Për çdo informacion shtesë mund të kontaktoni në: migena.muslli@aida.gov.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0