Në vitin 2020, numri i dëgjuesve të podkasteve në mbarë botën arriti në 332.2 milionë përdorues të internetit, në vitin 2021 në 383.7 milionë dhe në vitin 2022 vlerësohet të arrijë në 424 milionë dëgjues. Aktualisht në rajon ka rreth 200 podkaste. Nëpërmjet tregimit tërheqës, komenteve të thella dhe tregimeve personale, podkastet i japin zë një lloji të ri mediash, që shkon përtej metodave tradicionale.
Sipas një studimi të korrikut 2021 mbi përcjelljen globale të podkasteve, numri i dëgjuesve të podkasteve në mbarë botën është rritur vazhdimisht dhe parashikohet të rritet edhe më tej.
Në vitin 2020, numri i dëgjuesve të podkasteve në mbarë botën arriti në 332.2 milionë përdorues të internetit, ndërsa ky numër është rritur në 383.7 milionë në vitin 2021.
Vlerësohet të arrijë në 424 milionë në vitin 2022. Bazuar në parashikimet e fundit, kjo shifër parashikohet të kalojë 500 milionë më 2024.
Hulumtimi i fundit nga eMarketer tregon se miratimi i Podkastit është në rritje, e kërkesa për përmbajtje në gjuhë të tjera joangleze po rritet krahas tij. Skena e podkastit në Ballkan dhe gjuhët rajonale është në zhvillim. Për shembull, ishte më keq një vit më parë në Serbi, por tani po rritet. Aktualisht ka rreth 200 podkaste në rajon.
Të dhënat e fundit tregojnë se Spotify vazhdon të fitojë terren mbi podkastet e Apple-s dhe Google-s në një numër vendesh dhe YouTube-ja gjithashtu përfiton nga popullariteti i podkasteve me video dhe ato hibride.
Sipas hulumtimeve të fundit, dëgjuesit e podkastit janë të lirë të zgjedhin nga mbi 2 milionë podkaste të ndryshme dhe mund të vendosin se kur dhe ku t’i dëgjojnë ato. Për më tepër, ka gjithashtu mbi 48 milionë episode që nga prilli 2021
Adam Reichardt, një podkaster që pret serinë e podkasteve “Talk Eastern Europe” dhe kryeredaktor i revistës New Eastern Europe, thotë për TRT Balkan “Mjedisi i podkasteve është bërë shumë konkurrues dhe i ngopur me numrin e podkasteve të disponueshme për t’u dëgjuar në internet.
Nëpërmjet mbajtjes së podkasteve, njerëzit janë në gjendje të mbulojnë tema më të thelluara, të cilat shpesh nuk marrin shumë ekspozim në mediat tradicionale. Prandaj, është çështje debati kohët e fundit nëse do të zëvendësojë mediat tradicionale apo jo.
Lexo: Trajnim për Brandin Personal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.