Një ish-udhëheqës i lartë i Amazon thotë se arsyeja pse nuk po punësohesh është sepse nuk po tregohesh i afërt në intervista - Business Magazine Albania

Një ish-udhëheqës i lartë i Amazon thotë se arsyeja pse nuk po punësohesh është sepse nuk po tregohesh i afërt në intervista

Një element kyç i punësimit është të qenit i sigurt, por është diçka që shpesh anashkalohet nga kandidatët gjatë procesit të intervistës.

Një arsye për këtë është sepse është e natyrshme që përshkrimi i punës ose pyetjet e intervistuesve të kosniderohen pa vlerë dhe thjesht t’u jepet përgjigje pyetjeve të tyre.

Sidoqoftë, për t’u punësuar, duhet të bëni më shumë sesa të keni përvojë . Ju dhe përvoja juaj duhet të shiheni sa më të lidhur me punën për të cilën po aplikoni. Problemi është se informacioni që ju lejon të jeni  kompaktë nuk zbulohen gjithmonë hapur.

Në skenarin më të zakonshëm, një kandidat shikon një postim pune, sheh se ka disa kualifikime bazë dhe të preferuara që kërkon menaxheri i punësimit dhe përcakton nëse i plotëson shumicën e këtyre kërkesave. Kandidati vazhdon të aplikojë për vendin e punës dhe nëse është me fat që të kontaktohet nga rekrutuesi, kandidati do të ketë një telefonatë 30-minutëshe me rekrutuesin për të diskutuar pozicionin në një nivel shumë të lartë.

Gjatë bisedës, kandidati do t’i drejtohet rekrutuesit, duke u përpjekur që rekrutuesi të lëvizë kandidatin në procesin e intervistës. Rekrutuesi gjithashtu do të japë një hap, dhe në të njëjtën kohë rekrutuesi do të verifikojë kandidatin. Normalisht kandidati ka rreth 5 minuta në fund të intervistës për të bërë pyetje.

Fatkeqësisht, shumë kandidatë nuk kanë pyetje, ose bëjnë pyetje që nuk do t’i ndihmojnë gjatë procesit të intervistës.

Shpesh, kandidatët do të bëjnë pyetje në lidhje me kompensimin, kulturën, punën në distancë ose ndoshta pse pozicioni është i hapur. Por rrallë një kandidat bën pyetje në lidhje me detajet e mjedisit të punës.

Kjo është një pike thelbësore sepse pa detaje shtesë, kandidati po ia lë rastësisë lidhjen e tyre gjatë pjesës tjetër të procesit të intervistës.

Për shembull, le të supozojmë se ka një postim pune për një pozicion analisti të dhënash dhe ky pozicion kërkon që dikush të ketë tre vjet përvojë në këtë fushë, së bashku me tre vjet përvojë në ndërtimin e tabelave të Tableau.

Tani le të supozojmë se keni pesë vjet përvojë në këtë fushë dhe pesë vjet përvojë në ndërtimin e paneleve të Tableau. Gjatë intervistës, ju pyeteni për përvojën tuaj dhe i thoni intervistuesit se keni dy vjet përvojë shtesë dhe jepni shembuj të shkëlqyer se si keni përditësuar panelet ekzistuese si dhe keni ndërtuar disa të reja.

Ndihesh sikur ke pranuar intervistën. Por për intervistuesin, ju nuk keni përvojën e nevojshme për të pasur sukses në këtë rol.

Kjo për shkak se intervistuesi po kërkonte diçka specifike që nuk u nda kurrë me ju. Intervistuesi është menaxheri i punësimit për një ekip që sapo u krijua në kompani dhe ekipi nuk ka asnjë tabelë sot. Ndërsa intervistuesi ka nevojë për dikë të aftë për të ndërtuar tabela, intervistuesi dëshiron të ketë besim dhe të ndihet sikur e keni hasur pikërisht këtë skenar më parë.

Ajo që duhej të bënit ishte të jepnit përgjigje që lidhen drejtpërdrejt me intervistuesin, duke i lënë kështu intervistuesit të ndjehet sikur ju jeni përshtatja e përsosur për rolin.

Kjo është arsyeja pse ju duhet të mblidhni sa më shumë informacion paraprakisht për punën, ekipin, mjedisin, teknologjinë, sfidat dhe pse ato sfida janë të rëndësishme për biznesin. Kjo kërkon që ju të vini në mënyrë proaktive në thirrjen e rekrutimit me këto pyetje dhe nëse është e nevojshme, planifikoni një vazhdim me rekrutuesin për të bërë pyetje shtesë.

Brandon Southern është ish-kreu i analitikës në eBay, Amazon dhe GameStop. Southern nuk flet në emër të organizatave me të cilat ka punuar. businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0