Këtë e thotë studimi i përvitshëm i firmës së konsultimit J.D. Power, e cila thotë se anketa për 2017 tregoi se numri mesatar i problemeve të hasura nga drejtuesit ra në 13, nga 14 që ishte një vit më parë.
Lexoni: Gjermania do të ndalojë automjetet me benzinë dhe naftë deri në 2030
Që nga viti 2000 kur nisi kompania sondazhet, automjetet kineza janë përmirësuar me hapa gjigande. Blerësit e modeleve kineze atë vit ngrinin 396 ankesa më shumë se blerësit e automjeteve rivale të huaja.
“Automjetet kineze po i arrijnë shumë shpejt markat ndërkombëtare. Po i kapin shumë shpejt. Ndryshimet cilësore po bëhen gjithmonë e më të vogla,” thotë Jacob George, kreu i J.D. Power për operacionet në rajonin e Azisë Paqësore.
Tre kategoritë ku markat kineze dolën lehtësisht në avantazh në cilësi ishin: veshja e brendshme e automjetit; kontrollet dhe ekranet; si edhe audioja/argëtimi/navigimi.
Megjithatë, të gjithë performuesit më të mirë në studimin e cilësisë së këtij viti ishin përsëri markat ndërkombëtare, përveçse në kategorinë e fuoristradave të vogla, ku konkurrojnë një numër i limituar modelesh të huaja.
Ndër performuesit e huaj më të mirë në Kinë përfshihen Hyundai, Kia, Porsche, Lexus, Mazda dhe Audi.
Lexoni: “Dita pa makina” – transporti i së ardhmes janë makinat elektrike
burimi: Scan