Ngushtohet hendeku cilësor mes automjeteve kineze dhe atyre ndërkombëtare


Hendeku cilësor mes automjeteve kineze dhe atyre ndërkombëtare vijon të ulet, ndërsa tashmë kompanitë nga Kina performojnë më mirë se rivalët në 3 nga 8 kategori të vëzhguara.

Këtë e thotë studimi i përvitshëm i firmës së konsultimit J.D. Power, e cila thotë se anketa për 2017 tregoi se numri mesatar i problemeve të hasura nga drejtuesit ra në 13, nga 14 që ishte një vit më parë.

Lexoni: Gjermania do të ndalojë automjetet me benzinë dhe naftë deri në 2030

Që nga viti 2000 kur nisi kompania sondazhet, automjetet kineza janë përmirësuar me hapa gjigande. Blerësit e modeleve kineze atë vit ngrinin 396 ankesa më shumë se blerësit e automjeteve rivale të huaja.

“Automjetet kineze po i arrijnë shumë shpejt markat ndërkombëtare. Po i kapin shumë shpejt. Ndryshimet cilësore po bëhen gjithmonë e më të vogla,” thotë Jacob George, kreu i J.D. Power për operacionet në rajonin e Azisë Paqësore.

Tre kategoritë ku markat kineze dolën lehtësisht në avantazh në cilësi ishin: veshja e brendshme e automjetit; kontrollet dhe ekranet; si edhe audioja/argëtimi/navigimi.

Megjithatë, të gjithë performuesit më të mirë në studimin e cilësisë së këtij viti ishin përsëri markat ndërkombëtare, përveçse në kategorinë e fuoristradave të vogla, ku konkurrojnë një numër i limituar modelesh të huaja.

Ndër performuesit e huaj më të mirë në Kinë përfshihen Hyundai, Kia, Porsche, Lexus, Mazda dhe Audi.

Lexoni: “Dita pa makina” – transporti i së ardhmes janë makinat elektrike

burimi: Scan

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0