Kjo është videoja promovuese e Ministrisë Italiane të Turizmit pak para nisjes së sezonit turistik. Videoja, e cila sjell një panoramë të mrekullueshme të shtetit fqinj është vënë në shënjestër të kritikave e kjo për shkak edhe të një gafe.
I titulluar “Open to Meraviglia”, videoja pjesë e një fushate 9 milionë Euro promovon bukuritë e vendit me pamje të një shtetit tjetër. Janë pikërisht këto pamje të një grup të rinjsh, të cilët pinë verë në një oborr të ndriçuar nga rrezet e diellit.
Megjithatë, shikuesit vunë re se oborri në fjalë është në të vërtetë në rajonin Cotar të Sllovenisë, afër kufirit italian, dhe shishja në tavolinë është verë sllovene dhe jo italiane.
Perendësha Venera shfaqet mjaft moderne dhe duke ngrënë pica. Ajo i prezanton shikuesit me disa nga atraksionet kryesore turistike të Italisë si Koloseumi i Romës apo Katedralja e Firences.
Por për historianin Tomaso Montanari kjo fushatë reklamuese është “groteske”.
Megjithatë, ministrja italiane e Turizmit, Daniela Santanche mbrojti punën e bërë, duke u shprehur se paraqitja e perëndeshës romake si një blogere kishte për qëllim tërheqjen e të rinjve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.