Nga muaj Shkurt nis shërbimin "Qendra e Thirrjeve" për bizneset - Business Magazine Albania

Nga muaj Shkurt nis shërbimin “Qendra e Thirrjeve” për bizneset


Për çdo çështje që ka lidhje me administratën tatimore, individët apo edhe bizneset do të mund të marrin informacion përmes një qendre të dedikuar, e cila do të nisë të funksionojë nga muaji Shkurt.

Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve njoftoi se sipërmarrësit dhe qytetarët mund të marrin asistencë dhe informacion pa pagesë përmes Qendrës së Thirrjeve (Call Center). Ky shërbim ofrohet për herë të parë nga administrata tatimore.

“Duke telefonuar Qendrën e Thirrjeve, tatimpaguesit dhe qytetarët do të marrin asistencë në kohë reale për çështje që lidhen me administratën tatimore, pa qenë nevoja të prezantohen në sportelet e shërbimit të tatimpaguesve.”

Shërbimi do të ofrohet me dy turne, nga e Hëna në të Enjte, prej orës 09:00-20:00 dhe të Premten nga ora 09:00 deri në orën 16:00. Për të garantuar ofrimin e asistencës dhe informacionit të cilësisë së lartë është trajnuar një staf i dedikuar, si dhe janë aplikuar për herë të parë sisteme të avancuara operative për trajtimin e thirrjeve.

Qytetarët do të kenë mundësinë të përzgjedhin llojin e informacionit nëpërmjet shërbimit të përgjigjes automatike”, thuhet në njoftimin e DPT-së.

Për të parë reagimin e biznesit në lidhje me nevojat për këtë shërbim, tatimet ndërmorën anketime, ku më shumë se 60% e bizneseve deklaruan se preferonin të marrin shërbime me Call Center.

Kjo qasje e Tatimeve ndaj biznesit po vjen pas defekteve që shfaqi aksioni i fazës së parë antiinformalitet që u zhvillua në terren gjatë vitit të kaluar. Kthimi i marrëdhënieve në normalitet po testohet duke pyetur bizneset.

Burimi: monitor.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0