Netflix lançon lojërat e tij të para - Business Magazine Albania

Netflix lançon lojërat e tij të para

lojërat

Netflix po lançon lojërat e tij të para në mbarë botën ndërsa kërkon të depërtojë në tregun e abonimeve të lojërave.

Duke filluar nga e Marta, kompania ka nxjerrë përditësime në aplikacionin e saj Netflix në telefonat Android, duke treguar se cilat lojëra janë të disponueshme për shkarkim.

Për të filluar, pesë lojëra mobile janë përfshirë për abonentët e Netflix. Kompania po premton më shumë lojëra pa reklama dhe lojëra pa pagesë.

Nga pesë lojërat që po nisin me shërbimin, dy janë të lidhura me serinë e njohur të gjigantit të transmetimit Stranger Things:

  • Stranger Things: 1984
  • Stranger Things 3: The Game
  • Card Blast
  • Teeter Up
  • Shooting Hoops

“Ndërsa ky është vetëm fillimi i një udhëtimi të gjatë, ne jemi të emocionuar për të ofruar një përvojë lojrash që është e diferencuar nga ajo që disponohet sot, lojëra ekskluzive mobile pa reklama, pa pagesa brenda aplikacionit, të përfshira me anëtarësimin tuaj në Netflix”, tha kompania.

Ndërsa lojërat fillestare kanë grafikë relativisht të thjeshtë, Netflix thotë se është në faza shumë të hershme, por planifikon që përfundimisht të krijojë lojëra “për çdo lloj lojtari”.

Lexoni: Netflix, një platformë jo vetëm për filma dhe seriale

“Pavarësisht nëse dëshironi një lojë të rastësishme që mund ta filloni nga e para, ose një përvojë që ju lejon të gërmoni më thellë në historitë tuaja të preferuara, ne duam të fillojmë të ndërtojmë një bibliotekë lojërash që ofron diçka për të gjithë”, shkroi Mike Verdu, kreu i zhvillimit të lojërave të kompanisë.

Verdu është një punësim mjaft i mirë për Netflix, pasi ka punuar me gjigantin e lojërave EA dhe më vonë në Facebook, ku ai punoi në realitetin e shtuar dhe atë virtual.

Apple vjen së shpejti

Publikimi i kësaj jave është vetëm për telefonat dhe tabletët Android. Netflix tha se lojërat do të vijnë në pajisjet iOS “në muajt e ardhshëm”.

Apple u ka rezistuar më parë përpjekjeve të kompanive të tjera për të vendosur “dyqane brenda dyqaneve”, ​​veçanërisht në lidhje me lojërat.

Kur Microsoft nisi fillimisht shërbimin e tij të transmetimit Game Pass në 2020, Apple bllokoi aplikacionin të shfaqej në App Store të iPhone, duke argumentuar se afërsisht 100 lojërat e përfshira duhet të renditen të gjitha në dyqanin e tij individualisht. Microsoft përfundimisht iu drejtua transmetimit përmes shfletuesit mobile Safari të Apple.

Netflix nuk tha se po përballej me ndonjë problem të ngjashëm me Netflix Games.

Pavarësisht vonesës në arritjen e klientëve të Apple, Microsoft është bërë figura dominuese në tregun e abonimeve të lojërave deri më sot. Shërbimi i tij Xbox Game Pass përfshin shumicën e publikimeve të studios së lojërave të Microsoft në ditën kur ato dalin në shitje, shumë prej të cilave mund të luhen në një Xbox, një kompjuter lojërash ose të transmetohen përmes internetit në telefona dhe tableta.

Vlerësohet se ka dhjetëra miliona abonentë që paguajnë nga 7,99 deri në 10,99 £ në muaj, në varësi të veçorive që u nevojiten.

/bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0