MVP  – Ky term i keqkuptuar…


Keni marrë pjesë në disa konkurse për startupet, keni lexuar shumë artikuj dhe keni hasur termin “MVP”, nuk e keni kuptuar… por për të mos u bërë me turp… e keni përdorur sikur e zotëroni…

Çfarë është një MVP?

MVP ose Minimum Viable Product (Produkti Minimal i Zbatueshëm) nënkupton gjëra të ndryshme për persona të ndryshëm kështu që le të fillojmë me përcaktimin që e lançoi si term, atë nga Eric Ries në librin “Lean Startup”.

“Një Produkt Minimal i Zbatueshëm është ai version i një produkti të ri që lejon skuadrën, e cila po merret me prodhimin e këtij produkti, të mbledhë sasinë maksimale të njohurive të vlefshme (validuara) rreth klientëve me minimumin e mundimit ose resurseve.” (përkthim i autorit).

Lexo: Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde

MVP

Me kalimin e kohës ky përcaktim u shkurtua duke e sjellë në formën: “Gjëja më e vogël që mund të ndërtosh e që të lejon të kalosh hapat e ciklit ndërto/mat/mëso.” Problemi me këtë përcaktim është se të gjithë hapat e ciklit klasifikohen si MVP, ndërkohë që logjikisht një mockup apo një faqe webi me informacion nuk mund të klasifikohet si një produkt.

Një përcaktim më i thjeshtë dhe më i mirë atëherë do të ishte: “Gjëja më e vogël që mund të ndërtosh dhe që çon vlerën tek konsumatori (e nëse është e mundur të marrë mbrapsht një pjesë të kësaj vlere).”

 

 

Pse Vlera?

Sepse pa vlerë asnjë klient nuk do të mund ta përdorte mjaftueshëm një MVP për t’i dhënë skuadrës informacionin e nevojshëm mbi konsumatorin. Ndërkohë që mundësitë e biznesit duhen zbatuar sapo shihen, përse të mos provohet që të kërkohet një pjesë e kësaj vlere si pagesë, duke bërë që të kemi një biznes që në fillim. Në fund të fundit, kur klienti që paguan është dhe ai që përdor produktin, ai paguan edhe validimin e idesë në vetvete.

Lexo: Startupi Clever Taxi, nga një ide në Startup Weekend në një investim prej 10 milionë €

Tre Karakteristikat

Përcaktimi im personal, përdorur edhe me të mentoruarit e mi, për MVP është “Produkti më minimal që ruan funksionin primar për të cilin është ndërtuar”. Ky përcaktim përputhet deri diku edhe me përcaktimin e Techopedias mbi MVP: “Versioni më i reduktuar i një produkti që mund të nxirret tek përdoruesi”. Këto dy përcaktime nxjerrin në pah tre karakteristika kryesore që një MVP duhet të ketë:

• Ka vlerë të mjaftueshme që njerëzit të kenë dëshirë ta përdorin apo blejnë vullnetarisht;

• Vë në dukje mjaftueshëm përfitim të ardhshëm në mënyrë që të mbajë përdoruesit e parë (early adopters);

• Ofron një cikël feedback-u për të udhëzuar zhvillimet e mëvonshme.

Si rrjedhojë, jo çdo produkt që një skuadër nxjerr (një mockup i një aplikacioni apo web faqeje) është një MVP. MVP duhet minimalisht të zgjidhë problemin.

Burimi: Entrepreneurship Albania për medium.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale