MVP  - Ky term i keqkuptuar… - Business Magazine Albania

MVP  – Ky term i keqkuptuar…


Keni marrë pjesë në disa konkurse për startupet, keni lexuar shumë artikuj dhe keni hasur termin “MVP”, nuk e keni kuptuar… por për të mos u bërë me turp… e keni përdorur sikur e zotëroni…

Çfarë është një MVP?

MVP ose Minimum Viable Product (Produkti Minimal i Zbatueshëm) nënkupton gjëra të ndryshme për persona të ndryshëm kështu që le të fillojmë me përcaktimin që e lançoi si term, atë nga Eric Ries në librin “Lean Startup”.

“Një Produkt Minimal i Zbatueshëm është ai version i një produkti të ri që lejon skuadrën, e cila po merret me prodhimin e këtij produkti, të mbledhë sasinë maksimale të njohurive të vlefshme (validuara) rreth klientëve me minimumin e mundimit ose resurseve.” (përkthim i autorit).

Lexo: Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde

MVP

Me kalimin e kohës ky përcaktim u shkurtua duke e sjellë në formën: “Gjëja më e vogël që mund të ndërtosh e që të lejon të kalosh hapat e ciklit ndërto/mat/mëso.” Problemi me këtë përcaktim është se të gjithë hapat e ciklit klasifikohen si MVP, ndërkohë që logjikisht një mockup apo një faqe webi me informacion nuk mund të klasifikohet si një produkt.

Një përcaktim më i thjeshtë dhe më i mirë atëherë do të ishte: “Gjëja më e vogël që mund të ndërtosh dhe që çon vlerën tek konsumatori (e nëse është e mundur të marrë mbrapsht një pjesë të kësaj vlere).”

 

 

Pse Vlera?

Sepse pa vlerë asnjë klient nuk do të mund ta përdorte mjaftueshëm një MVP për t’i dhënë skuadrës informacionin e nevojshëm mbi konsumatorin. Ndërkohë që mundësitë e biznesit duhen zbatuar sapo shihen, përse të mos provohet që të kërkohet një pjesë e kësaj vlere si pagesë, duke bërë që të kemi një biznes që në fillim. Në fund të fundit, kur klienti që paguan është dhe ai që përdor produktin, ai paguan edhe validimin e idesë në vetvete.

Lexo: Startupi Clever Taxi, nga një ide në Startup Weekend në një investim prej 10 milionë €

Tre Karakteristikat

Përcaktimi im personal, përdorur edhe me të mentoruarit e mi, për MVP është “Produkti më minimal që ruan funksionin primar për të cilin është ndërtuar”. Ky përcaktim përputhet deri diku edhe me përcaktimin e Techopedias mbi MVP: “Versioni më i reduktuar i një produkti që mund të nxirret tek përdoruesi”. Këto dy përcaktime nxjerrin në pah tre karakteristika kryesore që një MVP duhet të ketë:

• Ka vlerë të mjaftueshme që njerëzit të kenë dëshirë ta përdorin apo blejnë vullnetarisht;

• Vë në dukje mjaftueshëm përfitim të ardhshëm në mënyrë që të mbajë përdoruesit e parë (early adopters);

• Ofron një cikël feedback-u për të udhëzuar zhvillimet e mëvonshme.

Si rrjedhojë, jo çdo produkt që një skuadër nxjerr (një mockup i një aplikacioni apo web faqeje) është një MVP. MVP duhet minimalisht të zgjidhë problemin.

Burimi: Entrepreneurship Albania për medium.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0