Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde


Ndërsa të paturit një produkt të shkëlqyer nuk është mjaft e vështirë: Një studim i publikuar në revistën akademike Venture Capital ka zbuluar se emri i një Startup-i mund të ndikojë seriozisht se si një kompani perceptohet nga ana e investitorëve.

Emrat, të cilët shqiptohet lehtësisht, të tilla si Uber dhe Lyft, janë më të preferuar nga investitorët në të gjitha fazat. Ata kanë tendencë për t’u ofruar më shumë para, qoftë përmes financimeve, investitorëve ëngjëj, VC-ve ose investitorëve të IPO.

Veçantia është gjithashtu virtyt, por vetëm me investitorët në fazën e hershme. Studimi zbuloi se kur dihet shumë pak për një kompani në fazat e hershme, emrat unikë japin përshtypjen se ka diçka të veçantë për kompaninë.

Emrat e vështira “për shkak të kureshtjes së mosnjohjes dhe krijimit të një perceptimi të risisë së lartë, vlerësohen nga këta investitorë në fillim“, sipas studimit.

Por mos vazhdoni të regjistroheni me këtë URL të pakuptueshme: Risia mbaron në fazat e mëvonshme, kur emrat unikë mund t’i bëjnë investuesit të ndihen të pakëndshëm.

Mendoni për kompanitë e mbyllura tashmë si Xobni, e cila u ble në vitin 2013 nga Yahoo për 60 milionë dollarë. Pastaj ka startup-e të tjera që tashmë nuk funksionojnë më si Oooooc dhe Bawte.

Nuk ka asnjë përfitim për të patur një emër unik në fazat e mëvonshme, sipas studimit. Investitorët shikojnë një kompani, pasi ajo është provuar se ka sukses, kështu që gjuhësia ka më pak ndikim në rezultatet e financimit.

Këto rezultate erdhën nga hulumtuesit në shkollat e biznesit në Stony Brook University, Universiteti Drexel dhe Universiteti Villanova, të cilët kryen një studim me dy pjesë që analizuan se si emrat ndikojnë në financim. Në pjesën e parë, hulumtimet shikuan 131 projekte të financuara nga turma. Në studimin e dytë, hulumtimet analizuan 1681 IPO.

burimi: BInsider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale