Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde - Business Magazine Albania

Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde


Ndërsa të paturit një produkt të shkëlqyer nuk është mjaft e vështirë: Një studim i publikuar në revistën akademike Venture Capital ka zbuluar se emri i një Startup-i mund të ndikojë seriozisht se si një kompani perceptohet nga ana e investitorëve.

Emrat, të cilët shqiptohet lehtësisht, të tilla si Uber dhe Lyft, janë më të preferuar nga investitorët në të gjitha fazat. Ata kanë tendencë për t’u ofruar më shumë para, qoftë përmes financimeve, investitorëve ëngjëj, VC-ve ose investitorëve të IPO.

Veçantia është gjithashtu virtyt, por vetëm me investitorët në fazën e hershme. Studimi zbuloi se kur dihet shumë pak për një kompani në fazat e hershme, emrat unikë japin përshtypjen se ka diçka të veçantë për kompaninë.

Emrat e vështira “për shkak të kureshtjes së mosnjohjes dhe krijimit të një perceptimi të risisë së lartë, vlerësohen nga këta investitorë në fillim“, sipas studimit.

Por mos vazhdoni të regjistroheni me këtë URL të pakuptueshme: Risia mbaron në fazat e mëvonshme, kur emrat unikë mund t’i bëjnë investuesit të ndihen të pakëndshëm.

Mendoni për kompanitë e mbyllura tashmë si Xobni, e cila u ble në vitin 2013 nga Yahoo për 60 milionë dollarë. Pastaj ka startup-e të tjera që tashmë nuk funksionojnë më si Oooooc dhe Bawte.

Nuk ka asnjë përfitim për të patur një emër unik në fazat e mëvonshme, sipas studimit. Investitorët shikojnë një kompani, pasi ajo është provuar se ka sukses, kështu që gjuhësia ka më pak ndikim në rezultatet e financimit.

Këto rezultate erdhën nga hulumtuesit në shkollat e biznesit në Stony Brook University, Universiteti Drexel dhe Universiteti Villanova, të cilët kryen një studim me dy pjesë që analizuan se si emrat ndikojnë në financim. Në pjesën e parë, hulumtimet shikuan 131 projekte të financuara nga turma. Në studimin e dytë, hulumtimet analizuan 1681 IPO.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Një lider i mirë merr më shumë faj dhe më pak lavdi.”
— Arnold H. Glasow
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0