Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde - Business Magazine Albania

Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde


Ndërsa të paturit një produkt të shkëlqyer nuk është mjaft e vështirë: Një studim i publikuar në revistën akademike Venture Capital ka zbuluar se emri i një Startup-i mund të ndikojë seriozisht se si një kompani perceptohet nga ana e investitorëve.

Emrat, të cilët shqiptohet lehtësisht, të tilla si Uber dhe Lyft, janë më të preferuar nga investitorët në të gjitha fazat. Ata kanë tendencë për t’u ofruar më shumë para, qoftë përmes financimeve, investitorëve ëngjëj, VC-ve ose investitorëve të IPO.

Veçantia është gjithashtu virtyt, por vetëm me investitorët në fazën e hershme. Studimi zbuloi se kur dihet shumë pak për një kompani në fazat e hershme, emrat unikë japin përshtypjen se ka diçka të veçantë për kompaninë.

Emrat e vështira “për shkak të kureshtjes së mosnjohjes dhe krijimit të një perceptimi të risisë së lartë, vlerësohen nga këta investitorë në fillim“, sipas studimit.

Por mos vazhdoni të regjistroheni me këtë URL të pakuptueshme: Risia mbaron në fazat e mëvonshme, kur emrat unikë mund t’i bëjnë investuesit të ndihen të pakëndshëm.

Mendoni për kompanitë e mbyllura tashmë si Xobni, e cila u ble në vitin 2013 nga Yahoo për 60 milionë dollarë. Pastaj ka startup-e të tjera që tashmë nuk funksionojnë më si Oooooc dhe Bawte.

Nuk ka asnjë përfitim për të patur një emër unik në fazat e mëvonshme, sipas studimit. Investitorët shikojnë një kompani, pasi ajo është provuar se ka sukses, kështu që gjuhësia ka më pak ndikim në rezultatet e financimit.

Këto rezultate erdhën nga hulumtuesit në shkollat e biznesit në Stony Brook University, Universiteti Drexel dhe Universiteti Villanova, të cilët kryen një studim me dy pjesë që analizuan se si emrat ndikojnë në financim. Në pjesën e parë, hulumtimet shikuan 131 projekte të financuara nga turma. Në studimin e dytë, hulumtimet analizuan 1681 IPO.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0