Millenials zgjedhin punën dhe arsimin, jo më martesën dhe fëmijët - Business Magazine Albania

Millenials zgjedhin punën dhe arsimin, jo më martesën dhe fëmijët


Millennials në Shtetet e Bashkuara kanë një grup vlerash të ndryshme në lidhje me temat sociale dhe ekonomike sesa gjeneratat para tyre, sipas një raporti të ri nga Census Bureau të SHBA.

Raporti krahasoi të dhënat për marrëdhëniet, arsimin dhe arritjet ekonomike të amerikanëve modernë të moshës 18-34 vjeç me ato të të njëjtit grupmoshë në vitin 1975.

“Çfarë duket qartë është se sot të rinjtë duken ndryshe nga gjeneratat e mëparshme në pothuajse çdo aspekt: ​​në edukimin që kanë, përvojat e tyre të punës, kur fillojnë një familje dhe madje edhe me jetën që bëjnë,” thuhet në raport. “Nuk është për t’u habitur që kur prindërit kujtojnë histori nga rinia e tyre, ata po kujtojnë se sa të ndryshme ishin përvojat e tyre.”

Lexoni: Përtej shpërblimeve dhe përfitimeve: Çfarë e bën një kompani vërtet të mirë?

Shumica e të rinjve tani besojnë se arsimi dhe arritjet ekonomike janë pjesë jashtëzakonisht e rëndësishme e moshës madhore dhe më shumë se gjysma, 55%, besojnë se martesa dhe të kesh fëmijë nuk është shumë aq e rëndësishme.

Ky mentalitet ndryshon nga vlerat e 40 viteve më parë. Në vitin 1975, 8 në 10 persona martoheshin në kohën kur mbushnin 30 vjeç. Tani, 8 në 10 persona martohen në kohën kur mbushin 45 vjeç.

Edhe femrat e reja, sipas të dhënave po ndjekin të njëjtën rrugë. Në 40 vitet e fundit, femrat kanë arritur “përfitime të konsiderueshme ekonomike” dhe përparojnë me punësimin, ndërsa bashkëmoshatarët e tyre meshkuj kanë pësuar rënie. Vetëm 14% e femrave të reja moderne janë shtëpiake në ditët e sotme, krahasuar me 43% të tyre në vitin 1975.

burimi: TIME

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0