Mikrovala juaj mund t’ju përgjojë?!


Mikrovala përgjon njerëzit? Mund të duket qesharake, por siç thonë shakaja është gjysma e së vërtetës.

Sipas burimeve të BusinessMag, kjo është diçka që mund të ndodh në të ardhmen e afërt.

Njësoj si paisjet e tjera inteligjente si frigoriferi, televizori dhe termostatët, disa kompani kanë sugjeruar idenë e një mikrovale inteligjente. Një ide e cila u realizua me sukses në Kickstarter vitin e kaluar prezantoi një mikrovalë inteligjente e cila ishte e pajisur me një mikrofon. Por kjo ide akoma nuk është realizuar si një produkt konkret.

Gjithsesi, edhe nëse mikrovalat inteligjente pushtojnë tregun ditën e nesërme, çdo e dhënë që do të grumbullohet kompanitë përkatëse do t’i përdorin për të prodhuar më shumë produkte të personalizuara. Ky nuk do të jetë një përgjim nga qeveria. Në fakt, çdo entitet qeveritar do të duhet të kërkojë një leje në gjykatë për të marrë të dhëna të tilla.

Si përfundim, kompanitë të cilat ofrojnë këto paisje inteligjente apo produkte dhe shërbime që mbledhin të dhan për konsumatorët duhet të përballen me disa ndëshkime ligjore. Njerëzit janë shumë të ndjeshëm ndaj problemeve me privatësinë, sidomos tani që ka shumë paisje të cilat grumbullojnë të dhëna për jetën e tyre. Pra duke parë potencialin e çdo produkti se çfarë ai mund të bëj dhe se si të dhëna të rëndësishme mund të shrytëzohen, mund të themi se kjo është një strategji e lartë për suksesin e çdo biznesi.

Edhe pse ndonjeherë ndodh pa dijeninë tonë, askujt prej nesh nuk i pëlqen të përgjohet. Me sa duket nuk i shpëtojmë dot teknologjisë…

/SmallBizTrends

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale