Meta ka konfirmuar se po teston Meta AI, chatbot-in e saj të madh me modele gjuhësore, me përdoruesit e WhatsApp, Instagram dhe Messenger në Indi dhe pjesë të Afrikës. Lëvizja sinjalizon se si Meta planifikon të përdorë baza masive të përdoruesve në aplikacionet e saj të ndryshme për të shkallëzuar ofertat e saj të AI.
Gjigandi i mediave sociale është përpjekur të nxjerrë më shumë shërbime të AI pas lëvizjeve të mëdha të AI nga kompani të tjera të mëdha të teknologjisë, OpenAI dhe më shumë.
Meta njoftoi planet për të ndërtuar dhe eksperimentuar me chatbot dhe mjete të tjera të AI në shkurt 2023. India, ku përdoruesit kohët e fundit kanë filluar të vënë re shfaqjen e chatbot-it të Meta AI, është një treg shumë i rëndësishëm për kompaninë: është shtëpia e më shumë se 500 milionë përdoruesve të Facebook dhe WhatsApp, duke e bërë atë tregun më të madh të vetëm të Meta-s.
Tregjet në zhvillim, ku përdoruesit e telefonave inteligjentë po rriten më shpejt se tregjet e zhvilluara si SHBA (ku rritja ka shënuar rënie), janë gjithashtu një objektiv i madh për Facebook për të provuar më shumë shërbime për të angazhuar audiencën. Përdoruesit në Afrikë po raportojnë gjithashtu shenja të shfaqjes së Meta AI në WhatsApp.
Meta e ka konfirmuar lëvizjen përmes një deklarate: “Përvojat tona gjeneruese të fuqizuara nga AI janë në zhvillim e sipër në faza të ndryshme dhe ne po testojmë një sërë prej tyre publikisht në një kapacitet të kufizuar,” tha një zëdhënës i Meta.
Meta zbuloi Meta AI , asistentin e saj për qëllime të përgjithshme, në shtator 2023. Chatbot i AI është krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve të përdoruesve drejtpërdrejt brenda bisedave, si dhe për t’u ofruar atyre mundësinë për të gjeneruar imazhe fotorealiste nga kërkesat e tekstit. Në rastin e Instagram, ka prova se po përdoret gjithashtu për pyetje kërkimi. Meta ka qenë disi vonë në lojë për ndërtimin dhe shpërndarjen e mjeteve të AI për përdoruesit e saj. Pjesërisht, ekipet e saj supozuan se teknologjia gjeneruese e AI nuk ishte plotësisht e gatshme për kohën kryesore.
“Disponueshmëria e ChatGPT tërhoqi disi vëmendjen dhe entuziazmin e publikut. Ajo që ishte befasuese për njerëzit si unë në lidhje me ChatGPT nuk ishte teknologjia apo performanca e sistemit. Ishte sa shumë interes mblodhi nga publiku. Kjo i habiti të gjithë. Ajo befasoi gjithashtu OpenAI-n”, tha Yann LeCun, fituesi i çmimit Turing, i cili është shkencëtari kryesor i AI i Meta.
Meta, shpjegoi ai, mendoi se chatbot-et e AI, bazuar në përpjekjet e veta për t’i lëshuar ato, “nuk ishin veçanërisht të mirëpritur… në fakt, disa prej tyre u hodhën në kosh nga njerëzit”. Tani, ai e përshkroi kompaninë dhe komunitetin e gjerë të teknologjisë, si “më të hapur dhe më të rehatshëm me nxjerrjen e modeleve”.
Dhe këtë po bën tani Meta. Në mënyrë më pragmatike, megjithatë, ekzistojnë tre arsye pse Meta mund të jetë duke ecur përpara me strategjinë e saj të AI.
Së pari, për mbajtjen e përdoruesve (përdoruesit tani presin të shohin dhe duan të përdorin mjetet e AI në aplikacionet e tyre; nëse Meta nuk u ofron atyre, shqetësimi është se ata përdorues do të largohen).
Së dyti, për mbajtjen e investitorëve (investitorët duan fitime të forta, sigurisht, por në teknologji ata gjithashtu duan të shohin shenja se Meta është e përkushtuar të mbështesë dhe të ndërtojë atë që shumë besojnë se do të jetë gjenerata e ardhshme e informatikës).
Së treti, për krenarinë e saj (ka vendosur ritmin për aq shumë në fusha si aplikacionet celulare, mediat sociale dhe reklamat për dekadën e fundit, dhe ka talent të jashtëzakonshëm në stolin e saj, duke përfshirë akademikun e famshëm të AI Yann LeCun.)
Baza masive globale e përdoruesve të Instagram dhe WhatsApp, me miliarda përdorues aktivë mujorë, me siguri i ofron Metës një mundësi shumë unike për të rritur ofertat e saj të AI. Duke integruar Meta AI në WhatsApp dhe Instagram, firma mëmë Facebook mund të ekspozojë modelin e saj të avancuar të gjuhës dhe aftësitë e gjenerimit të imazheve për një audiencë të madhe, duke e zbehur potencialisht shtrirjen e konkurrentëve të saj.
Kompania konfirmoi veçmas në fillim të kësaj jave se do të lançojë Llama 3 , versionin tjetër të modelit të saj të gjuhës së madhe me burim të hapur, brenda muajit të ardhshëm.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.