Markat e suksesshme përdorin këto 4 praktika radikale për të tërhequr klientët besnikë! - Business Magazine Albania

Markat e suksesshme përdorin këto 4 praktika radikale për të tërhequr klientët besnikë!

klientë

Në tregun e sotëm, besimi i konsumatorëve është bërë parësor për bizneset që kërkojnë sukses të qëndrueshëm. Një studim nga Edelman zbulon se 81% e blerësve përmendin besimin e markës si një faktor vendimtar në besnikërinë dhe sjelljet e tyre blerëse. Me përhapjen e burimeve të informacionit, kompanitë nuk mund të mbajnë më praktika të errëta që fshehin detajet kryesore. Ata duhet të veprojnë në transparencë të plotë për të fituar besimin dhe besnikërinë e klientit.

Por, cilat janë katër kriteret dhe praktikat më të mira që duhet të keni prioritet për të ruajtur transparencën dhe besnikërinë e klientit?

 Dialog i drejtpërdrejtë me klientët

Konsumatorët e sotëm të fuqizuar mund të shohin lehtësisht përmes asaj perde tymi të pasinqertë. Ajo që ata dëshirojnë nga markat që përqafojnë është sinqeriteti i vërtetë për çdo aspekt kyç, duke përfshirë përbërësit, praktikat e burimit, arsyetimin e çmimeve, sfidat rregullatore dhe më shumë mbështetje për produktet që konsumojnë. Një mënyrë kryesore për të ushqyer këtë kulturë të autenticitetit është duke u përfshirë drejtpërdrejt me një vëllim të madh të pyetjeve që klientët kanë. Dialogu i vazhdueshëm i sinqertë është kritik për të kuptuar në mënyrë të plotë se si klientët e perceptojnë identitetin tonë të markës, cilësitë e produktit dhe përvojat e shërbimit ndaj klientit në një mënyrë të pafiltruar. E vërteta e thjeshtë është se nuk mund të ndërtoni besnikëri të qëndrueshme ndaj klientit përmes përgjigjeve të automatizuara dhe jopersonale ose zhargonit të ndërlikuar të korporatës.

Hidhni dritë mbi kompleksitetet

Përqafimi i këtij niveli të transparencës radikale do të thotë të jeni të përgatitur për t’u përballur me një kontroll intensiv nga klientët e hutuar, ndoshta të shfryrë që kërkojnë të vërteta më të thjeshta. Fitimi është një reputacion jashtëzakonisht i fuqishëm i markës, i ankoruar në të vërtetën, që në fund sjell besimin dhe besnikërinë e shenjtë.

Një kulturë autenticiteti

Ndërsa rriteni dhe rriteni, është e rëndësishme të ruani transparencën në të gjithë ekipin tuaj. Kjo mund të jetë në formën e të kuptuarit të ndërlikimeve të produktit, pistës drejt përfitimit ose qëllimit të rolit të tyre unik në strategjinë e përgjithshme. Punonjësit  pavarësisht nga roli, i kuptojnë thellësisht përbërësit, burimet dhe metodat e prodhimit që qëndrojnë pas produkteve, dhe në këtë mënyrë ata të mund të përcjellin atë njohuri në mënyrë të saktë dhe të besueshme në aktivitetet e tyre të ndërveprimeve me klientët.

Praktikat më të mira transparente

Për kompanitë në çdo industri që aspirojnë të nxisin besnikërinë e fuqishme të markës duke vepruar me transparencë të plotë, më poshtë janë disa parime që mund të ndiqni:

  • Jini pa kushte të hapur për të gjitha praktikat e biznesit duke i dhënë përparësi komunikimit të qartë dhe të drejtpërdrejtë me klientët në çdo mundësi
  • Bëjini ekipet e ndërveprimit me klientët të jenë të përgatitur për t’iu përgjigjur personalisht çdo pyetjeje me çiltërsi të paplotësuar, duke përjashtuar asnjë të vërtetë të pakëndshme
  • Edukoni dhe trajnoni tërësisht të gjithë punonjësit për rëndësinë kryesore të autenticitetit në të gjitha fjalët dhe veprimet e tyre të ndërveprimit me klientët.
  • Përqafoni reagimet pozitive dhe negative të klientëve si një mundësi e mirëpritur për të demonstruar një angazhim të vërtetë ndaj përmirësimit të vazhdueshëm.
  • Sigurohuni që e gjithë përmbajtja e marketingut dhe mesazhet të pasqyrojnë me saktësi natyrën e vërtetë të produkteve, shërbimeve dhe praktikave tuaja pa paqartësi.
  • Mos kini frikë të diskutoni hapur sfidat e vërteta të kompanisë suaj, pasi kjo humanizon marrëdhënien e markës.

Sigurisht, ky përqafim radikal i transparencës ndonjëherë nënkupton përballjen me reagimin e atyre që janë të pakënaqur me informacionin e zbuluar rishtazi që bie ndesh me pritshmëritë e tyre. Kur veproni me sinqeritet dhe nuk u ndaloni asgjë klientëve tuaj, ju tërhiqni blerës të përafruar me vlerat tuaja që vlerësojnë guximin dhe integritetin e palëkundur. Nëse jeni gati për të nxitur besnikërinë e vërtetë të klientit dhe për të nxitur një rritje të qëndrueshme, është koha për të përqafuar transparencën radikale në të gjithë organizatën tuaj. Mos i ndërlikoni realitetet, ndriçoni çdo aspekt të produkteve, operacioneve dhe praktikave tuaja të biznesit. Merruni me të vërtetën pa pushim, edhe kur përballeni me shqyrtim. Shpirti juaj autentik dhe integriteti i palëkundur do të tërheqin avokatë të përkushtuar të markës në përputhje me vlerat tuaja.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0