Mark Zuckerberg ka punësuar 47 shkencëtarë për të kuruar të gjitha sëmundjet - Business Magazine Albania

Mark Zuckerberg ka punësuar 47 shkencëtarë për të kuruar të gjitha sëmundjet


Plani ambicioz i Mark Zuckerberg për të trajtuar dhe kuruar të gjitha sëmundjet ka bërë një hap përpara me njoftimin se po financon dhjetëra shkencëtarë gjatë pesë viteve të ardhshme.

Iniciativa e Zuckerberg dhe Chan (CZI) është një organizatë e drejtuar nga bashkëthemeluesi i Facebook dhe Priscilla Chan, gruaja e tij. E nisur me një shumë prej 3 miliardë $ (2.4 miliardë £) në Shtator të vitit 2016, qëllimi i saj është të ndihmojë “në kurimin e të gjitha sëmundjeve”, deri në fund të shekullit të 21, me një fokus në investimin afatgjatë në kërkimin shkencor.

Pjesë e CZI është “Chan Zuckerberg Biohub”e cila është një organizatë kërkimore mjekësore – dhe të Mërkurën, Biohub njoftoi se është duke siguruar 50 milionë $ (40 milionë £) fonde për studiuesit.

Paratë do t’i shkojnë 47 njerëzve të ndryshëm, për të financuar kërkimin e tyre për pesë vitet e ardhshme deri në $ 1.5 milionë (1.2 milionë £) secila. (Më shumë se 700 njerëz kanë aplikuar për financim.) Këta hetues janë në kërkim në shumë fusha, që nga fotografimi i qelizave, zhvillimin e teknologjive “biochip” dhe studimin e transmetimit të malaries.

Chan Zuckerberg Biohub” është partnere me tri universitete: “Berkley”, “UCF” dhe “Stanford”. “Tre partnerët tanë universitarë sigurojnë shtylla të rëndësisshme të punës së Biohub-së,” tha organizata.

“Hetuesit tanë vijnë nga këto institucione të shquara kërkimore dhe fakulteti i tyre do të jetë një pjesë integrale e operacioneve tona ditore këtu në Biohub.” Sapo Biohub të rritet edhe më shumë, ajo do të punojë me institucione të tjera kërkimore.

“Të dy Mark dhe Priscilla janë konsumatorë të shkencës,” tha bashkë-presidenti i Biohub dhe profesori i UCSF Joseph DeRisi. “Atyre u pëlqen të mësojnë gjëra të reja, për çfarë është hulumtimi dhe në çfarë faze është.”

“Ne po kryejmë kërkime që ndihmojnë në zgjidhjen e problemeve të mëdha shëndetësore. Ne gjejmë dhe mbështetim biologët, shkencëtarët, inxhinierët dhe teknologët më të mirë dhe të zgjuar. Kultura jonë thekson lirinë intelektuale dhe bashkëpunimin”, thotë organizata.

“Ne mbështesim ekipin tonë me mjetet më të mira shkencore dhe kur mjetet e duhura nuk ekzistojnë, ne do t’i shpikim ato.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0