Makinë elektrike me vetëm një vend. Pse ky startup ka zgjedhur këtë model?! - Business Magazine Albania

Makinë elektrike me vetëm një vend. Pse ky startup ka zgjedhur këtë model?!

Makinë elektrike
~5 minuta lexim

Sot, makinat elektrike janë biseda e ditës. Pavarësisht nëse është Tesla Model 3 apo Mustang Mach-E, makinat elektrike kanë zënë tregun. Por pothuajse të gjitha makinat elektrike të njohura kanë një tipar të përbashkët: Ato janë makina pasagjerësh. Startup-i kanadez i makinave elektrike ElectraMeccanica dëshiron ta ndryshojë këtë.

Në vitin 2015, investitori dhe entuziasti i automobilave Jerry Kroll themeloi dhe drejtoi ElectraMeccanica me një qëllim për të sfiduar konceptin e transportit urban. Në vend që të ndërtonte një makinë tradicionale të udhëtarëve, Kroll synonte diçka shumë më pak konvencionale.

Lexoni: Makinat Volvo në Evropë po lajmërojnë njëra-tjetrën kur hasin rreziqe ose rrugë të rrëshqitshme

Ideja e Kroll për të rimenduar automobilin ishte të zhvillonte një makinë elektrike të përballueshme qyteti me vetëm një vend, dhe CEO aktual i ElectraMeccanica, Paul Rivera, theksoi se krijimi i ElectraMeccanica do të ndërthurte hapësirën midis mikromobilitetit dhe transportit tradicional.

“Në mikromobilitet, ju keni gjithçka nga skuterët e vegjël elektrikë dhe biçikletat e vogla elektrike,” tha Rivera. “Pastaj në anën tjetër, ju keni makina pasagjerësh. Edhe në hapësirën e automjeteve elektrike, ju keni ende tre ose katër vende bosh.”

Ideja ka kuptim: Nëse ne si shoqëri po punojmë plotësisht për energjinë elektrike, ne gjithashtu mund të zvogëlojmë gjurmën tonë fizike dhe sa energji duhet për të fuqizuar automjetet gjithashtu.

Pasi marka vendosi per një model me një vend, ElectraMeccanica e quajti me emrin “Solo”. Në vitin 2020, marka njoftoi se do të fillonte prodhimin e Solo me partnerin e saj, firmën prodhuese kineze Zongshen.

Pavarësisht se ka tre rrota dhe vetëm një vend, Rivera tha se siguria dhe komoditeti janë përparësitë më të larta në ndërtim.

“Ne bëmë shumë përpjekje për të vënë shumë siguri në atë automjet, edhe pse është një automjet me tre rrota dhe klasifikohet si një motoçikletë,” tha Rivera. “Ende ka hapësirë në pjesën e përparme dhe të pasme, ka mbrojtje nga goditjet anësore, ka një rrotull brenda, ka kontroll të stabilitetit. Në pjesën e brendshme të automjetit, ai ka të gjitha aksesorët dhe veçoritë e rehatisë me të cilat jeni mësuar në një makinë pasagjerësh: Ka një vend me ngrohje, ka ajër të kondicionuar, ka Bluetooth.”

Me formën e tij kompakte dhe çmimin e ulët prej vetëm 18,500 dollarë, Rivera parashikon që Solo të integrohet në një sërë kapacitetesh, duke ndërtuar përfundimisht ekosistemin e vet. Për të krijuar ekosistemin, ElectraMeccanica synon dy tregje të mëdha: personale dhe atë të flotës.

Nga ana personale, përfitimet e një makine elektrike të përballueshme janë më të dukshme.

“Mund të përdoret në hapësirën e shitjes me pakicë dhe është për njerëzit që kuptojnë dhe duan një makinë elektrike, por nuk kanë qenë në gjendje të blejnë një për shkak të çmimit që ishte i paarritshëm më parë,” tha Rivera.

Lexo: Miratohet parku fotovoltaik 50W në Fier, shteti do të përfitojë 2% të energjisë në vit

Sa i përket anës së flotës, zbatimet në çdo gjë nga shpërndarja last-mile deri tek ndarja e makinave janë të mundshme.

“Nëse mund ta ndani atë automjet ose në kampuset e kolegjit ose në komplekset rezidenciale dhe ta hapni atë me iPhone tuaj ose pajisjen tuaj Android, dhe të jeni në gjendje ta përdorni për dy orë ose katër orë dhe më pas ta ktheni atë, është automjeti i përsosur,” tha Rivera.

Për ta mbajtur çmimin e blerjes të ulët, ElectraMeccanica zgjodhi një model të drejtpërdrejtë për konsumatorin. Ky veprim është i ngjashëm me atë të Tesla dhe zvogëlon nevojën për një strukturë tradicionale të shitjes.

Sa i përket automjeteve të ardhshme, ElectraMeccanica planifikon të lançojë përfundimisht një kabriolet elektrik të përballueshëm, të quajtur “Tofino”. Ndërsa nuk ka ende një datë të lançimit, Rivera tha se fokusi i ElectraMeccanica është nxjerrja e Solos tek klientët në eventin zyrtar më 4 tetor.

/insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0