Lufra: 25 vite në tavolinat e shqiptarëve


Lufra, një nga kompanitë kryesore në tregun e produktet e qumështit, këtë vit shënoi një moment historik të rëndësishëm në udhëtimin e tij: 25 vjet në tavolinat e shqiptarëve. Festimet për këtë moment të veçantë sigurisht do të përfshijnë të gjithë klientët, punonjësit dhe partnerët e saj.

Ideja dhe realizimi i fushatës së komunikimit iu besua edhe njëherë McCann Tirana. Për këtë ngjarje të rëndësishme, agjencia kishte për detyrë të krijonte dhe të ndërtonte një fushatë të integruar të komunikimit.

Për këtë rast, u paraqit një qasje e re e markës me qëllim ngritjen e tonit të komunikimit, duke e veshur Lufrën si një tregimtare, një qasje që do të lejonte të tregonte historinë e saj nga këndvështrimi njerëzor. Kjo natyrisht lejoi futjen e Lufrës si një vajzë e re që jeton çdo ditë e lirë dhe autentike ndaj vlerave të saj, si një krijesë e bukur që e kthen udhëtimin e saj frymëzues në një histori që do të tregohet.

Mjeti kryesor i komunikimit, spoti televiziv, krijoi një histori të bazuar në konceptin e mësipërm dhe në të njëjtën kohë nënvizoi lehtë çdo faqe nga historia unike e kompanisë, që nga krijimi deri në ditët e sotme.

Me qëllim që mesazhi të jetë sa më i plotë dhe sa më afër klientëve, komunikimi i 25 vjetorit të saj u shtri edhe në krijimin e një logoje të dedikuar, si dhe një paketim të veçantë me një fokus të ripërtërirë në premtimin e cilësisë së vazhdueshme.

Fushata përfshiu radiot, mediat sociale dhe kanalet OOH.

/Mccann.a

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale