Lufra: 25 vite në tavolinat e shqiptarëve - Business Magazine Albania

Lufra: 25 vite në tavolinat e shqiptarëve


Lufra, një nga kompanitë kryesore në tregun e produktet e qumështit, këtë vit shënoi një moment historik të rëndësishëm në udhëtimin e tij: 25 vjet në tavolinat e shqiptarëve. Festimet për këtë moment të veçantë sigurisht do të përfshijnë të gjithë klientët, punonjësit dhe partnerët e saj.

Ideja dhe realizimi i fushatës së komunikimit iu besua edhe njëherë McCann Tirana. Për këtë ngjarje të rëndësishme, agjencia kishte për detyrë të krijonte dhe të ndërtonte një fushatë të integruar të komunikimit.

Për këtë rast, u paraqit një qasje e re e markës me qëllim ngritjen e tonit të komunikimit, duke e veshur Lufrën si një tregimtare, një qasje që do të lejonte të tregonte historinë e saj nga këndvështrimi njerëzor. Kjo natyrisht lejoi futjen e Lufrës si një vajzë e re që jeton çdo ditë e lirë dhe autentike ndaj vlerave të saj, si një krijesë e bukur që e kthen udhëtimin e saj frymëzues në një histori që do të tregohet.

Mjeti kryesor i komunikimit, spoti televiziv, krijoi një histori të bazuar në konceptin e mësipërm dhe në të njëjtën kohë nënvizoi lehtë çdo faqe nga historia unike e kompanisë, që nga krijimi deri në ditët e sotme.

Me qëllim që mesazhi të jetë sa më i plotë dhe sa më afër klientëve, komunikimi i 25 vjetorit të saj u shtri edhe në krijimin e një logoje të dedikuar, si dhe një paketim të veçantë me një fokus të ripërtërirë në premtimin e cilësisë së vazhdueshme.

Fushata përfshiu radiot, mediat sociale dhe kanalet OOH.

/Mccann.a

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0