Ky startup i shpërndarjes së ushqimit po i ndihmon kuzhinierët në shtëpi të bëhen sipërmarrës - Business Magazine Albania

Ky startup i shpërndarjes së ushqimit po i ndihmon kuzhinierët në shtëpi të bëhen sipërmarrës

kuzhinierët

Në faqen e internetit të Shefs, vizitorët mund të porosisin ushqime të gatshme shtëpie të përgatitur nga kuzhinierë vendas, të cilët janë të specializuar në pjatat e tyre kulturore. Por mos e quani një shërbim të shpërndarjes së ushqimit.

Me qëllimin për të ndihmuar emigrantët dhe refugjatët të kenë të ardhura, themeluesit Alvin Salehi dhe Joey Grassia thonë se është më shumë një kuzhinier i shtëpisë. Kompania dyvjeçare me bazë në San Francisko pajis kuzhinierët e shtëpisë – mbi 80 përqind e të cilëve janë gra dhe njerëz me ngjyrë – me platformën, trajnimin e sigurisë dhe një audiencë për të shitur ushqimin e tyre. Ndërsa “Shefs” kanë lirinë për të vendosur menutë dhe çmimet e tyre, kompania ofron udhëzime për çmimet, marketingun dhe fotografi profesionale.

Deri më tani, biznesi ka qenë i vrullshëm. Vitin e kaluar, kompania ka shtuar shërbimin në 10 rajone të reja, duke përfshirë Uashington, D.C. dhe Maryland, duke e vendosur numrin e madh në një duzinë vendndodhjesh në SHBA – dhe themeluesit kanë plane të zgjerohen në më shumë. Në qershor, Shef gjithashtu mblodhi 20 milionë dollarë në Serinë A (përfshirë nga disa investitorë të famshëm, si Padma Lakshmi). Që nga viti 2019, kompania është rritur nga një ekip prej tetë në 80.

Ndërsa Shef nuk pranoi të ndajë numrin specifik të kuzhinierëve në platformë, ai vuri në dukje se deri në 16,000 Shefs janë në listën e pritjes. Deri më sot, kompania ka shërbyer rreth 1.5 milionë vakte në të gjithë sistemin.

Ky sukses në biznes është inkurajues, thotë Salehi. Por nuk është qëllimi. “Ne nuk po përpiqemi të ndërtojmë një biznes të suksesshëm vetë, ne po përpiqemi të ndihmojmë miliona njerëz të tjerë të ndërtojnë biznese të suksesshme,” thotë Salehi, i cili së bashku me Grassia është një emigrant i gjeneratës së dytë.

Lexoni: TikTok po hap 300 restorante për të ofruar ushqimet më virale në rrjet

Krijuar për të shërbyer

Shefs janë pronarë të pavarur biznesi të cilët janë futur në platformë pa tarifa të bashkangjitura. Kompania i bën të ardhurat e saj duke marrë 15% të çdo blerje. Kompania nuk vendos pritshmëri se sa duhet të shesë secili Shef, pasi disa njerëz gatuajnë vetëm me kohë të pjesshme për të fituar të ardhura shtesë për familjet e tyre, thonë Grassia dhe Salehi.

Ndërsa misioni i saj ka qenë prioriteti numër një që nga dita e parë, themeluesit u bënë më entuziastë për Shef pasi Kalifornia miratoi një projekt-ligj në 2018 që zgjeronte aftësinë e kuzhinierëve të shtëpisë për të shitur ushqimin e tyre. Për rreth një vit, kompania operoi vetëm në Zonën e Gjirit me tetë punonjës. Grassia dhe Salehi kishin plane të mëdha për zgjerimin e tij në 2020, por ata nuk ishin ende të fokusuar në sjelljen e Shef në të gjithë vendin. Më pas goditi Covid-19 dhe prioritetet e tyre ndryshuan. “Pothuajse brenda natës, aplikantët në site u rritën 10-fish,” thotë Grassia, veçanërisht kur punëtorët e restoranteve të pushuar nga puna kërkuan mënyra për të rritur të ardhurat e tyre në ditët e para të pandemisë.

Kështu që Grassia dhe Salehi e zhvendosën fokusin e tyre në përhapjen e platformës në të gjithë vendin. Ndërkohë, shtetet filluan të lehtësojnë rregulloret e tyre të gatimit në shtëpi, duke e bërë më të lehtë për njerëzit që të shesin vaktet nga shtëpitë e tyre. Më parë, shumica e rregulloreve lejonin që “ushqimet e shtëpisë” që nuk prishen – si reçelrat, produktet e pjekura dhe buka – të bëheshin dhe shiteshin nga individë, por ushqimet e gatuara ishin një histori tjetër.

Pandemia detyroi ligjvënësit. “Këtë vit janë futur 55 fatura në mbi 30 shtete në lidhje me gatimin në shtëpi”, thotë Salehi. Shef mbolli linjat e saj të rritjes në përputhje me rrethanat. Deri në fund të janarit 2020, Shef u nis në vendndodhjen e tij të tretë, Seattle, dhe ka vazhduar të zgjerohet çdo muaj.

Themeluesit janë të njohur me drejtimin e kompanive me rritje të shpejtë. Nga ana e tij, Grassia kishte shitur dy marka të bazuara në mision përpara se të bashkëthemelonte Shef, ndërsa Salehi kishte shërbyer si këshilltar teknologjik në Shtëpinë e Bardhë nën Presidentin Obama dhe bashkëthemeloi faqen e internetit code.gov.

Por bota e ushqimit është e thyer dhe e ndërlikuar – veçanërisht kur po përpiqeni të keni një markë kombëtare. Për të negociuar dallimet, infrastruktura e Shef mund të ndryshojë në çdo shtet — dhe madje edhe brenda disa shteteve, pasi disa rregulla ndryshojnë sipas qarkut. Për shembull, Shef ka partneritete me kuzhina komerciale në zona që ende nuk i lejojnë kuzhinierët të shesin ushqime jo-shtëpiake nga shtëpitë e tyre dhe ofron kuzhinierë të nënshkruar për t’i përdorur ato pa tarifë shtesë.

Kontrolli i cilësisë

Sa për atë listën e pritjes prej 16,000 personash… Grassia dhe Salehi janë në rregull me gjatësinë. Ata janë të vendosur të mbajnë nën kontroll rritjen e tyre dhe të mos nxitojnë procesin e hyrjes. Qëllimi i tyre përfundimtar, thonë ata, nuk është të jenë konkurrentë të restoranteve apo edhe të shërbimeve të shpërndarjes së ushqimit si DoorDash dhe Grubhub: është të inkubojnë pronarët e ardhshëm të mundshëm të restoranteve dhe të sigurojnë të ardhura “domethënëse” për kuzhinierët e shtëpisë. Është diçka që Salehi dëshiron të ketë qenë e arritshme për prindërit e tij. Si fëmijë, prindërit e tij mbyllën restorantin e tyre italian sepse u bë i papërshtatshëm financiarisht. “Është shumë e qartë se, në retrospektivë, nëse një platformë e tillë do të kishte ekzistuar atëherë, do të kishte ndryshuar jetën tonë”, thotë ai. Aktualisht, faqja po përshpejton aplikimet nga refugjatët afganë dhe po u siguron këtyre kuzhinierëve të miratuar 3500 dollarë secili për të ndihmuar në përballimin e kostos së furnizimeve të gatimit, trajnimit për sigurinë ushqimore dhe marketingut.

Shumë Shefs fitojnë rreth 1000 dollarë në javë, sipas faqes së internetit të kompanisë, por të ardhurat mund të ndryshojnë shumë për person. Një emigrant indian i quajtur Supriya me bazë në Zonën e Gjirit u bë Shefi i parë që fitoi 2000 dollarë në ditë. Grassia dhe Salehi u takuan me të për të mësuar më shumë rreth prejardhjes së saj dhe zbuluan se të ardhurat që ajo po merr nga Shef e kanë ndihmuar atë të paguajë për kujdesin e fëmijëve, të vizitojë familjen e saj në Indi dhe të fitojë po aq sa — nëse jo më shumë se — burri i saj inxhinier në Silicon Valley. “Unë shpesh them se gjithçka që duhet të bëjmë është të krijojmë një milion Supriya,” thotë Grassia. “Dhe atëherë ne do të përmbushim misionin tonë.”

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0