TikTok po hap 300 restorante për të ofruar ushqimet më virale në rrjet  - Business Magazine Albania

TikTok po hap 300 restorante për të ofruar ushqimet më virale në rrjet 

Për  fansat e ushqimit të cilët janë të apasionuar pas videove të gatimit, TikTok po ofron një koncept të ri restoranti bazuar në ushqimet më virale.

Platforma njoftoi të premten se është në partneritet me Virtual Dining Concepts për të nisur një zinxhir shërbimi ushqimor duke filluar nga marsi 2022.

E titulluar “TikTok Kitchens”, sipërmarrja synon të sjellë ushqimet më të famshme të TikTok tek fansat, më tepër sesa të shërbejë si një shtysë drejt biznesit të restoranteve, tha një zëdhënës i TikTok për Insider.

Menuja e restoranteve të TikTok do të përfshijë ushqime të bëra të njohura nga përdoruesit në platformë, duke përfshirë makarona feta të pjekura, hamburgera, brinjë misri dhe patatina. Menuja pritet të përshtatet së bashku me tendencat më tëfundit në aplikacion dhe do të përditësohen në baza tremujore, sipas një njoftimi për shtyp të kompanisë.

TikTok ka mesatarisht mbi 130 milionë përdorues aktivë në muaj në SHBA dhe ka tejkaluar tre miliardë shkarkime në mbarë botën në korrik. #FoodTok — përmbajtje e lidhur me ushqimin në TikTok, duke përfshirë eksperimentimin e recetave, është një nga këndet më të njohura të platformës, me videot e saj që grumbullojnë mbi 11.5 miliardë shikime që nga dhjetori.

Të ardhurat nga shitjet e TikTok Kitchen do të shkojnë për të mbështetur krijuesit që frymëzuan artikujt e menusë dhe krijuesit e tjerë që duan të krijojnë ushqime të reja, sipas një njoftimi për shtyp, por kompanitë nuk specifikuan se si do të shpenzoheshin ato para.

Jenni Häyrinen, një artiste finlandeze, e cila krijoi recetën popullore të makaronave me feta të pjekura në TikTok në fillim të vitit 2021, tha për Insider se është “e emocionuar dhe krenare” që receta e saj origjinale paraqitet në menunë e TikTok Kitchen.

“Receta e makaronave me feta të pjekura u krijua në një kohë kur më duhej të haja një drekë të shpejtë në shtëpi”, tha ajo. “Ka ndihmuar miliona që atëherë dhe tani bëhet edhe më e lehtë.”

Business Insider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0