Ky qytet ju shpërblen nëse nuk përdorni makinën tuaj


Në qytetin italian të Bolonjës, njerëzit shpërblehen nëse përdorin biçikletat, transportin publik apo ecin.

“Bella Mossa” është idea e projektuesit urbanistik Marco Amadori. Skema kundër ndotjes ka për qëllim të zvogëlojë udhëtimet me makina dhe të nxisë udhëtimin “e gjelbër” me stimuj si birra, akullore ose bileta kinemaje për pjesëmarrësit që bëjnë ecje apo udhëtime pro-mjedisore.

Banorët e Bolonjës mund të shkarkojnë një aplikacion që përdor GPS për të regjistruar udhëtimet e tyre. Për çdo shëtitje ose udhëtim me biçikletë ose autobus fitojnë pikë, të cilat mund të shkëmbehen për mallra dhe shërbime në bizneset lokale që kanë nënshkruar për këtë projekt.

Lexoni: “Mjedisi i Qytetarëve”, portali më i ri dedikuar mjedisit

“Sistemi i grumbullimit të pikëve nuk bazohet në distancën që udhëtoni, por në një udhëtim të vetëm, sepse është e rëndësishme që edhe udhëtimet e shkurtra prej 1 km të bëhen në një mënyrë të qëndrueshme,” tha Marco Amadori për BBC.

“Bella Mossa” ka provuar se po ja del me suskes dhe flitet që kjo periudhë prove e iniciativës të zgjatet. Aplikacioni lejon që çdo ditë të regjistrohen maksimumi katër udhëtime, për të inkurajuar njerëzit që të përdorin skemën me kalimin e kohës dhe për të ndihmuar që udhëtimi në qytet të jetë më i qëndrueshëm.

Frenimi i ndotjes së ajrit

Emetimet e automjeteve janë të dëmshme për mjedisin dhe shëndetin tonë. Sipas raportit vjetor të Global Air Report, publikuar nga Health Effects Institute, më shumë se 95% e popullsisë së botës po thith ajër të ndotur, duke çuar në probleme shëndetësore që përfshijnë sëmundjet e mushkërive, kancerin dhe ataket në zemër.

Ndotja e ajrit është shkaku i katërt më i madh i vdekjeve të parakohshme në nivel global, ku vendet në zhvillim janë më të prekura. Numri më i madh i vdekjeve të përgjithshme të lidhura me ndotjen e ajrit janë në Kinë (1.58 milionë) dhe Indi (1.61 milionë), pjesërisht për shkak të popullsisë së tyre të madhe. Por, kur matet shkalla e vdekjeve për 100,000 banorë, Afganistani, ku ndotja e ajrit shkaktohet nga djegia e lëndëve të ngurta për gatim dhe ngrohje, tymrat nga gjeneratorët dhe emetimet e automjeteve nga rrugët e bllokuara nga trafiku, del më keq.

Shumë vende ashtu si Kina kanë vendosur rregulla të rrepta mbi ndotjen e ajrit vitet e fundit. Shifrat e Kombeve të Bashkuara tregojnë se qytetet përbëjnë vetëm 3% të sipërfaqes së Tokës, por konsumojnë 60-80% të energjisë botërore dhe prodhojnë 75% të të gjitha emetimeve të karbonit.

Si pjesë e programit ‘Sustainable Development Goals’, OKB synon të zvogëlojë ndikimin e pafavorshëm mjedisor të qyteteve, përfshirë ndotjen e ajrit, deri në vitin 2030.

Ndryshimi i sjelljes

Përveç vendosjes së rregullave më të forta ndaj ndotësve, ligjvënësit po ndërmarrin iniciativa “nxitëse” për t’i inkurajuar njerëzit që të sillen në mënyrë më miqësore me mjedisin.

Skema për ndarjen e biçikletave janë shfaqur në shumë qytete për të inkurajuar shoferët që të lënë makinat e tyre në shtëpi. Në vitin 2018, kishte rreth 18.2 milionë biçikleta të disponueshme për përdorim publik në mbarë botën.

Lexoni: Gjermania ndalon makinat e vjetra me naftë. Komisionerja Europiane: “Mos e sillni ndotjen në Europën Lindore”

Krahas investimit në korsi dhe infrastruktura të reja për biçikletat, skema të tilla pakësojnë emetimet dhe bllokimet e trafikut, duke përmirësuar gjithashtu shëndetin e njerëzve.

Qytetet dhe urbanizimi

Ndërsa adaptimi i sjelljeve më shumë mjedisore është i rëndësishëm, ndryshimi duhet të mbështetet nga politikat e planifikimit dhe infrastrukturës.

Hulumtimi i “Forumit Ekonomik Botëror” për ‘Qytetet dhe Urbanizimin’ thekson nevojën që qytetet të fokusohen në menaxhimin e mirë të burimeve dhe mbrojtjen e mjedisit.

burimi: weforum

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale