Gjermania ndalon makinat e vjetra me naftë. Komisionerja Europiane: "Mos e sillni ndotjen në Europën Lindore"
Përditësuar së fundmi: 23/10/2018

Gjermania ndalon makinat e vjetra me naftë. Komisionerja Europiane: “Mos e sillni ndotjen në Europën Lindore”

Share
nga Neada Muçaj
Tet 23, 2018

Gjermania duhet të ndalojë eksportin e makinave të vjetra në Europën Lindore, paralajmëroi Komisionerja Europiane e Industrisë.

Zyrtarja e BE-së ka frikë se prodhuesit e makinave në Gjermani do të kërkojnë të eksportojnë makinat e tyre nën nxitjet e planifikuara të tregtisë në vendet e Evropës Lindore, të cilat tashmë importojnë një numër të madh të makinave të përdorura nga vendet e Europës Perëndimore.

Qeveria Gjermane dhe prodhuesit e makinave në vend kanë arritur një kompromis për të ndihmuar në uljen e ndotjes nga makinat me naftë. Lëvizja vjen pasi në muajin e shkuar, një grup ambientalistësh fituan një të drejtë, e cila i lejon qytetet të largojnë makinat e vjetra me motor nafte.

Në këmbim, qeveria u kërkoi prodhuesve një ofertë me të mirë për pronarët e makinave stimuj dhe riparime hardware. Shumica shprehen se një zgjidhje do të ishte inkurajimi i pronarëve të makinave të këmbejnë modelet e vjetra të makinave me automjete më të pastra. Kjo do të sillte një rritje të shitjeve.

“Eksporti do të thotë ta çosh problemin e cilësisë së ajrit nga perëndimi në lindje,” thotë Elżbieta Bieńkowska për gazetën Tafesspiegel. “Plani i qeverisë gjermane për të ndaluar qarkullimin e këtyre automjeteve mund të rëndojë problemin,” thotë ajo.

Sipas grupit të Transportit dhe Mjedisit, vitin e kaluar, Bullgaria importoi më shumë se 100,000 makina të përdorura nga vendet e Bashkimit Europian.

“Duhet të përcaktohet qartë se çfarë ndodh me automjetet e vjetëruara dhe të dobëta,” tha Bienkowska, duke shtuar se ky ishte një problem europian jo vetëm kombëtar.

Në Rumani, të dhënat për gjysmën e parë të vitit 2018 tregojnë se tregu i makinave të përdorura nga jashtë u ul me 7% nga viti në vit. Megjithatë, vëllimi i automjeteve të importuara të regjistruara ishte pothuajse katër herë më i madh se ai i makinave të reja.

/BR