Kur të gjithë e kritikojnë, konkurenti i tij ka një këshillë për Elon Musk

Kur të gjithë e kritikojnë, konkurenti i tij ka një këshillë për Elon Musk


Gjumë dhe më pak Twitter.

Richard Branson ka një këshillë për Elon Musk, si miliarderi miliarderit: “Qetësoi motorrët.”

Ka qenë një muaj jo fort i mirë ky për CEO-n e Tesla.

Dy miliarderë janë mbyllur në një garë hapësinore së bashku me drejtorin ekzekutiv të Amazon, Jeff Bezos, por kjo nuk e ndalon Branson, themeluesin e Virgin Group, të ndajë disa fjalë miqësore dhe inkurajuese për Musk.

“Ai duhet të gjejë kohë për veten dhe ai duhet të gjejë kohë për shëndetin dhe për familjen e tij”, tha Branson për CNBC. “Ai është një person i mrekullueshëm krijues, por nuk duhet të flerë kaq pak.”

Branson shtoi se Musk “duhet të mësojë artin e delegimit” dhe duhet të punojë për “të gjetur një ekip fantastik njerëzish përreth tij.”

Ai pajtohet me këshillat e të tjerëve që i kanë thënë Muskut për të gjetur një oficer kryesor drejtues për operacionet e përditshme në Tesla. Por edhe nëse Musk vendos ta injorojë këtë sugjerim, Tesla do të duhet të gjejë një kryetar të ri për ta zëvendësuar atë, një kusht i zgjidhjes së tij me KSHZ-në. Al Gore është emëruar si një kandidat potencial.

Por fjalët dashamirëse të Branson nuk u ndalën aty. Ai gjithashtu i tha Muskut se duhet të ndalonte tweeting.

“Mos u ndje i detyruar të publikosh tweets dhe gjëra lidhur me aksionarët publik. Lërja lojën publike njerëzve që e pëlqejnë atë,” tha Branson. “Natyrisht që ai nuk e shijon, kështu që mund të përqendrohesh më shumë në anën kreative”.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0