Kristian Kabashi, shqiptari që u shpall “Sipërmarrësi i Vitit” në Zvicër na tregon për pasionin e tij për teknologjinë dhe të ardhmen e biznesit - Business Magazine Albania

Kristian Kabashi, shqiptari që u shpall “Sipërmarrësi i Vitit” në Zvicër na tregon për pasionin e tij për teknologjinë dhe të ardhmen e biznesit

Prishila Gjoka

Kristian Kabashi është themelues i Numarics, startup-i i cili ka arritur të grumbullojë 10 milionë franga zviceriane në fazën e parë të financimit dhe një bashkëpunim me UBS, banka multinacionale e investimeve me seli në Zvicër. Së fundmi, është shpallur “Sipërmarrësi i Vitit” për Zvicrën në një konkurim mes 5 sipërmarrësve më në zë të vendit, duke shënjuar kështu një tjetër arritje për Shqipërinë dhe Kosovën. 

Në intervistën për Business Magazine, Kristian Kabashi përshkruan rrugën e tij të suksesit, duke filluar nga studimet në Düsseldorf de krijimi i kompanisë Tillate.al në Shqipëri. Ai ndan përvojën e tij dhe thekson vlerën e bashkimit të aspekteve kreative me teknologjinë.

“Unë kam studiuar për menaxhim ndërkombëtar dhe marketing në Düsseldorf në Gjermani, aty ku jam lindur e rritur. Pas përfundimit të studimeve, kam punuar në disa kompani të ndryshme, por gjithmonë kam ndjerë një thirrje për të krijuar diçka të re. Kështu në vitin 2008, vendosa të krijoja kompaninë Tillate.al në Shqipëri. Tillate ishte një projekt i rëndësishëm për mua. Ky projekt ka nisur në Zvicër, por unë bleva të drejtat dhe vendosa ta sillja në Shqipëri. E krijuam së bashku me Arsi Ndreun dhe tani Tillate.al është një brand i njohur në Shqipëri.”

Përgjatë intervistës nuk mund të kalohej pa u vënë re pasioni i Kristianit për kreativitetin dhe teknologjinë: “Për mua, aspekti kreativ është shumë i rëndësishëm, edhe në fushën e teknologjisë dhe biznesit. Unë kam punuar me agjensi të njohura të marketingut si Havas dhe Dentsu dhe gjithmonë jam përpjekur të bashkoj fushën që mund të shihet si “e lodhshme” apo “e mërzitshme” me atë të dizajnit dhe kreativitetit. Për shembull, unë kam një shprehje: “Si të bësh kontabilitetin të jetë sexy?” Gjithmonë kam tentuar të marr diçka që është e përditshme dhe ta transformoj në diçka interesante.”

Pas pasionit për punën dhe biznesit fshihet një koncept shume vizionar, i cili ka bërë bashkë një komunitet “gjeneralistësh”, The Blank Collar. Koncepti i “The Blank Collar” është i lidhur me aftësinë për të kuptuar konceptet dhe proceset, për të përdorur teknologjinë e avancuar dhe për të krijuar një lidhje midis tyre. Në esencë, Blank Collar është një person, që është i aftë të transformojë diçka të zakonshme në diçka të jashtëzakonshme. Kjo mund të bëhet në çdo fushë, pavarësisht nëse ajo është teknike apo jo. 

“Që të jesh Blank Collar duhet të jesh një gjeneralist që e sheh “imazhin e gjerë” (the bigger picture) dhe mund të aplikosh teknologjinë për të përmirësuar proceset dhe konceptet”, shprehet Kristiani. 

Kabashi beson se me ritmin e shpejtë të ndryshimeve në botë gjeneralistët, që dinë të shohin “imazhin e madh” dhe të përdorin teknologjinë e avancuar, janë ata që kanë bërë të mundur transformimet më të mëdha. Ndërkohë që specialistët, që janë të specializuar në një fushë të caktuar, nuk kanë më avantazhin kompetitiv që kishin në të kaluarën.

“Konceptet do të ndryshojnë, por shpesh ideja themelore mbetet e njëjtë. Për shembull, nga një piktor mund të bëhet një Graphic Designer, dhe nga një Graphic Designer mund të krijohet një Prompt Designer. Në një botë që zhvillohet shpejt, ndryshimet në profesione janë të paparashikueshme dhe është e rëndësishme që njerëzit të jenë të gatshëm për këto ndryshime.

Ndikimi i teknologjisë dhe inteligjencës artificiale do të sjellë ndryshime të mëdha në botën e punës, por do të krijojë dhe mundësi të reja. Ndërkaq, konceptet bazë të punës dhe krijimtarisë nuk do të zhduken, por do të adaptohen dhe do të përshtaten me teknologjinë dhe ndryshimet në treg.

Artikulli u publikua më parë në faqen 24 të numrit 33 të revistës Business Magazine Albania.  Ju mund të abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 33 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0