Kreativiteti është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve. Ja se si ta shfrytëzoni atë - Business Magazine Albania

Kreativiteti është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve. Ja se si ta shfrytëzoni atë

Kreativiteti është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve. Ja se si ta shfrytëzoni atë

Sipërmarrësit i zgjidhin problemet me zemër. Suksesi varet nga aftësia për të zgjidhur problemet në mënyrë efektive dhe një nga mjetet më të mira që keni për këtë punë është krijimtaria. Por pse është kaq e vlefshme krijimtaria në zgjidhjen e problemeve dhe si mund ta shfrytëzoni atë sa më mirë?

Pse krijimtaria është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve?

Kreativiteti është aftësia për të dalë me ide origjinale. Me fjalë të tjera, mund të mendoni ide të reja dhe të dilni me strategji që nuk janë konvencionale.

Kjo është e dobishme për disa arsye:

Zbulimi i strategjisë

E dini që diferencimi është jetik nëse doni të dalloheni në industri. Ndonjëherë, gjetja e zgjidhjeve unike për problemet e zakonshme është mënyra e vetme për të arritur atë diferencim. A ka ndonjë mënyrë që mund t’i shërbeni klientëve në një mënyrë që askush nga konkurrentët nuk mundet? A ka ndonjë strategji të re që askush nuk e ka përdorur për të përmirësuar përfitimin? Kreativiteti ndihmon të bini mbi këto taktika unike, të pazbuluara.

Kreativiteti është gjithashtu i rëndësishëm për tejkalimin e pengesave konvencionale të përparimit. Nëse hasni një problem kompleks që është zgjidhur gjithmonë në një mënyrë të caktuar, me një grusht disavantazhesh, mund të jeni në gjendje të eliminoni ato disavantazhe me një qasje të re krijuese. Gjetja e zgjidhjeve optimale. Ardhja me ide origjinale është gjithashtu një mënyrë për t’iu afruar zgjidhjeve “optimale”. Nëse gjeneroni një ose dy ide themelore, do të keni mundësi të kufizuara se si të ecni përpara. Përmes krijimtarisë, mund të gjeneroni pesë ose gjashtë ide dhe do të keni një shans shumë më të mirë për të përmirësuar qasjet e ” instinktit të parë”.

Lexo:Shkrihuni energjetikisht me ngjyrën blu…

Si të shfrytëzoni krijimtarinë

Këtu është çështja e madhe me krijimtarinë: Nuk mund ta detyroni atë. Nuk ka asnjë mënyrë të ulemi dhe thjesht të fuqizohemi përmes një seance krijuese të ideve. Në vend të kësaj, përparimet më mbresëlënëse krijuese kanë tendencë të ndodhin spontanisht, dhe kur njerëzit më pak i presin ato. Thënë kjo, ka disa strategji që mund të përdorni për të rritur potencialin tuaj krijues dhe për të lejuar veten të mendoni në mënyra më dinamike.

Përmirësoni kreativitetin në veten tuaj dhe të tjerët. Së pari, kuptoni se nuk jeni personi i vetëm në ekipin tuaj – dhe sigurisht që nuk jeni i vetmi anëtar i ekipit i aftë për të ardhur me ide krijuese. Mund të rrisni potencialin  krijues duke përmirësuar krijimtarinë si në veten tuaj ashtu edhe në njerëzit përreth jush. Kjo do të thotë të aplikoni të njëjtat strategji për ekipin tuaj që po aplikoni për veten tuaj dhe të nxisni një mjedis që inkurajon dhe shpërblen të menduarit krijues nga punonjësit. Jepini vetes më shumë kohë.

Komunikoni me të tjerët

Pavarësisht sa krijues jeni natyrshëm, mendja juaj do të jetë akoma e kufizuar bazuar në njohuritë, perspektivat dhe përvojat tuaja aktuale. Nëse doni të zgjeroni horizontet tuaja krijuese, duhet të flisni me njerëz të tjerë që kanë grupe të ndryshme njohurish, këndvështrimesh dhe përvojash. Shihni botën përmes syve të tyre dhe pyesni se çfarë mendojnë ata për dilemat tuaja aktuale; ato mund të kenë njohuri të vlefshme që mund t’ju çojnë drejt një zgjidhjeje të re.

Kreativiteti është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve. Ja se si ta shfrytëzoni atë

Stimulohuni me punë krijuese

Është gjithashtu një ide e mirë për të stimuluar veten krijues me art dhe punë krijuese nga njerëzit e tjerë. Edhe masa të thjeshta, si varja e artit abstrakt në zyrën tuaj ose luajtja e muzikës xhaz ndërsa jeni duke punuar, mund të kenë një efekt të thellë.

Lexo:Artistët janë të parët

Merrni frymëzim

Më në fund, kërkoni frymëzim në vende jo konvencionale. Nëse po përpiqeni të zgjidhni një problem në industrinë tuaj specifike, mund të shikoni biznese si tuajat, duke përfshirë konkurrentët aktualë dhe bizneset e ngjashme që kanë ekzistuar në të kaluarën. Sidoqoftë, mund të jetë më mirë të shikojmë se si kompanitë në industri të tjera e kanë zgjidhur problemin; ato mund të kenë një qasje krejtësisht të ndryshme që ju hap mendjen për mundësi të reja.

Me këto strategji, do të filloni të mendoni më kreativisht si një sipërmarrës. Me kalimin e kohës, mënyrat krijuese të të menduarit do të bëhen më të natyrshme për ju dhe do të jeni në gjendje të dilni me zgjidhje më të reja për sfidat me të cilat përballeni rregullisht. Vazhdoni të përmirësoheni për të parë rezultate edhe më të mira dhe të filloni të zgjidhni problemet e biznesit tuaj nga këndvështrime krejtësisht të reja.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0