Kompanitë më etike në botë të 2016-ës - Business Magazine Albania

Kompanitë më etike në botë të 2016-ës


Gjatë dekadës së kaluar Scottsdale, Instituti Ethisphere i bazuar në Arizona- një oranizatë e cila merret me vlerësimin e praktikave të etikës së biznesit- ka publikuar listën e “Kompanive më Etike në Botë.” Këtë javë kompania deklaroi të nderuarit për 2016-ën, kompanitë të cilat përfaqësojnë më të mirën që ka për të ofruar biznesi botëror.

Lista e këtij viti përfshin 131 kompani nga 21 vende, duke përfaqësuar 45 industri. Lista përfshin 14 kompani që marrin çmimin 10 herë dhe 13 që e marrin çmimin për herë të parë.

Qëllimi i përgjitshëm i renditjes së Ethisphere është shpërblimi i organizatave që kanë praktika të mira dhe ofrimi i një modeli dhe këshillave të zbatueshme se si koroporatat duhet të sillen, thotë shefja e marketingut dhe e strategjisë, Tia Smallwood.

“Gazetat janë të mbushura me skandale të kompanive që bëjnë gabime në gjykim, gabime në politika ose që nuk kanë praktika të mira për të përballuar çështjet si shpagimi, transparenca ose raportimi i hapur, ose kanë pasur kriza dhe mënyra se si i kanë përballuar ka lënë shumë për të dëshiruar,” tha ajo. “Por nga ana tjetër ka kompani që duan realisht t’i bëjnë gjërat siç duhet.”

Renditja vjetore e Institutit të Ethisphere përbëhet nga kompani të cilat dorëzojnë kërkesat për shqyrtim për të pasur një shans për të qenë ndër rradhët e listës. Për të qenë pjesë e shqyrtimeve ka edhe një tarifë, 1000$ për kompani të cilat gjenerojnë më pak se 500 milionë $ të ardhura në vit dhe 1500$ për ato me mbi 500 milionë $. Disa kompani të cilat dorëzojnë kërkesën, e bëjnë këtë jo për të qenë domosdoshmërisht të përzgjedhurat, por për të kuptuar se si mund të përmirësojnë etikën e tyre organizacionale.

Metodologjia

Kompanive që marrin pjesë u kërkohet t’u përgjigjen 180 pyetjeve për të krijuar “koefiçentin e etikës”, pjesë e një procesi shqyrtimi që i vlerëson ata në kategori duke përfshirë programet e etikës dhe të zbatueshmërisë, kulturën e etikës, qeverisjen, lidershipin, inovacionin dhe reputacionin. Përgjigjia e shumë pyetjeve dhe përpilimi i të dhënave shoqëruese për të kompletuar dorëzimin mund të marrë një muaj, thotë Smallwood.

Në momentin që vjen i gjithë informacioni, stafi i Ethisphere, me ndihmën e panelit të këshilltarëve, verifikojnë sa më shumë që të jetë e mundur nëpërmjet kërkimeve, intervistave të drejtuesve, shqyrtojnë raportet financiare dhe raporte të tjera nga burime online dhe raporte të lajmeve. Analistët kërkojnë historikun e çështjeve gjyqësore të çdo kompanie, reputacionin dhe regjistrime të tjera të etikës. Industria, masa, vendndodhja gjeografike dhe faktorë të tjerë merren gjithashtu në konsideratë.

Ethisphere refuzon kompani të cilat kanë çështje serioze gjyqësore pezull dhe nuk merr në shqyrtim as firma që lidhen me industrinë e alkoolit, duhanit apo të armëve të zjarrit.

Kompani të cilat kanë dalluar, por ka qenë pjesë e renditjes edhe të viteve të kaluara përfshijnë Aflac, Flour Corporation, GE, Kao Corporation (Japoni), Milliken & Company, Starbucks dhe UPS.

Company Industry
National Australia Bank Banks
Teachers Mutual Bank Banks
The Rezidor Hotel Group Lodging & Hospitality
Natura Cosméticos Health & Beauty
Covenant Health Healthcare Providers
Empresa de Desarrollo Urbano Government Services
Capgemini Consulting Services
L’ORÉAL Health & Beauty
Schneider Electric SE Diversified Machinery
Henkel AG & Co. KGaA Consumer Products
Cementos Progreso, S.A. Construction & Building Materials
William E. Connor & Associates Ltd. Sourcing Services
Tata Steel Limited Metals, Minerals & Mining
The Tata Power Company Limited Metals, Minerals & Mining

Burimi: Forbes, Ethical Company 2016

 

/Shkruar nga Karsten Straus, Publikuar nga Forbes.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0