Klarna ka njoftuar një partneritet global me Uber, për të fuqizuar pagesat për aplikacionet Uber dhe Uber Eats të gjigantit të udhëtimit. Partneriteti do të shohë firmën suedeze të teknologjisë financiare të shtuar si një opsion pagese në SHBA, Gjermani dhe Suedi, sipas asaj që Klarna ka pohuar në një deklaratë.
Në këto vende, Klarna do të përdorë opsionin “Pay Now” në të dy aplikacionet, i cili i lejon klientët të paguajnë një porosi menjëherë me një klik. Përdoruesit do të mund të gjurmojnë të gjitha blerjet e tyre Uber në aplikacionin Klarna. Kompania do të ofrojë gjithashtu një mundësi shtesë pagese për përdoruesit e Uber në Suedi dhe Gjermani, duke i lejuar përdoruesit të bashkojnë blerjet në një pagesë të vetme pa interes, e cila hiqet nga paga e tyre mujore.
Por, kompania ende nuk ka nxjerrë në platformat e saj plane të bazuara në këste, “Buy now, pay later”, ndoshta oferta më e njohur e shërbimit të Uber-it. Sebastian Siemiatkowski, CEO dhe bashkëthemelues i Klarna, ka thënë se marrëveshja përfaqëson një “piketë të rëndësishme” për kompaninë.
“Konsumatorët mund të paguajnë tani, shpejt dhe me siguri, që tashmë përbën mbi një të tretën e vëllimeve globale të Klarna-s dhe të menaxhojnë më lehtë financat e tyre në një vend”, tha Siemiatkowski.
Marrëveshja e Uber shënon një nga fitimet më të rëndësishme të tregtarëve për Klarna kohët e fundit dhe vjen pasi gjiganti evropian i fintech thuhet se po përgatitet për një ofertë publike fillestare të suksesshme që mund ta vlerësojë firmën në vetëm 20 miliardë dollarë. Sipas disa burimeve Klarna ka pasur diskutime të hollësishme me bankat e investimeve për të punuar në një IPO që mund të ndodhte që në tremujorin e tretë. Klarna arriti një shifër mbresëlënëse prej 45.6 miliardë dollarësh në një raund financimi në vitin 2021 të udhëhequr nga SoftBank, përpara se të shihte rënien e vlerës së saj të tregut në 6.7 miliardë dollarë vitin e ardhshëm në një të ashtuquajtur “raund zbritës”.
Firma kohët e fundit ka nisur një plan abonimi mujor në SHBA për të mbyllur “përdoruesit e fuqisë” përpara IPO-së së saj të parashikuar.
Produkti quhet Klarna Plus dhe kushton 7,99 dollarë në muaj. Klarna Plus u mundëson përdoruesve të heqin dorë nga tarifat e shërbimit, të fitojnë pikë shpërblimi të dyfishta dhe të kenë akses në zbritje të kuruara nga partnerë, si Nike dhe Instacart. Vitin e kaluar, Klarna raportoi fitimin e saj të parë tremujor në katër vjet pasi uli humbjet e saj të kredisë me 56%.
Klarna është një nga shumë shërbime “Buy now, pay later” që i lejon përdoruesit të paguajnë blerjet e tyre gjatë një periudhe këstesh mujore. Mënyra e pagesës është bërë gjithnjë e më e popullarizuar në mesin e konsumatorëve që bëjnë blerje online. Mund të jetë gjithashtu një alternativë ndaj kartave të kreditit që ngarkojnë interes dhe tarifa të larta. Megjithatë, ajo ka nxitur gjithashtu shqetësime në lidhje me përballueshmërinë e shërbimeve të tilla dhe nëse në fakt po inkurajon disa konsumatorë, veçanërisht të rinjtë, të shpenzojnë më shumë sesa mund të përballojnë.
Nga ana e saj, Klarna ka mbrojtur modelin “Buy now, pay later”, duke argumentuar se u ofron klientëve një mënyrë më të lirë për të hyrë në kredi krahasuar me kartat tradicionale të kreditit dhe kreditë konsumatore. Kompania ka thënë gjithashtu se mirëpret rregullimin e produkteve “Buy now, pay later”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.