Keni një ide biznesi? Aplikoni në kompeticionin Startup Battlefield

Keni një ide biznesi? Aplikoni në kompeticionin Startup Battlefield


Ju do të prezantoni idenë tuaj të biznesit para investitorëve, drejtuesve të teknologjisë dhe mediave që mund të ndryshojnë trajektoren e biznesit tuaj në mënyrën më të mirë të mundshme. Startupi fitues merr 50,000 dollarë.

Të aplikosh dhe të marrësh pjesë në Startup Battlefield është falas.

Aplikimi është i lehtë por procesi i përzgjedhjes është jashtëzakonisht konkurrues. Redaktorët e TechCrunch do të vlerësojnë çdo aplikacion dhe më pas do të zgjedhin 15-20 kompani që do të garojnë. Themeluesit e atyre startup-eve do të marrin pjesë në një trajnim intenziv gjashtë javor për prezantimin e biznesit. Ju do të përgatisni prezantimin tuaj dhe do të bëheni gati të dilni para investitorëve.

Kur të vijë dita e prezantimeve, çdo skuadër do të ketë gjashtë minuta për të prezantuar startup-in e vet.

Njëri prej startupe-ve do të dalë fitimtar dhe do të marrë në shtëpi çmimin 50,000 dollarë. Ngjarja zhvillohet para një publiku të madh të mbushur me investitorë, media dhe ikona të teknologjisë – dhe gjithçka do të regjistrohet dhe transmetohet drejtpërdrejtë nga Techcrunch.

Që nga viti 2007, 857 startupe kanë fituar çmime në Startup Battlefield dhe në mënyrë kolektive ia kanë arritur të mbledhin $ 8.9 miliardë dollarë investime.

Startup Battlefield zhvillohet në Disrupt Berlin 2019 më 11-12 Dhjetor. Aplikoni në Startup Battlefield KËTU

Techcrunch

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0