Ja si ky drejtues kompanie ndryshoi mënyrën e të dhënit feedback" dhe rriti të ardhurat e kompanisë me 1500% - Business Magazine Albania

Ja si ky drejtues kompanie ndryshoi mënyrën e të dhënit feedback” dhe rriti të ardhurat e kompanisë me 1500%

~4 minuta lexim

Do të donit t’ju kishin frikë apo t’ju donin?

Për tre vite, Dan O’Malley zgjodhi këtë të fundit dhe çdo ditë, thotë ai, ai i zhgënjente pak më shumë punonjësit e tij.

Themeluesi dhe CEO i Numerated u ndesh rastësisht me këtë epifani: startup-i katërvjeçar me bazë në Boston, i cili ndihmon bankat dhe unionet e kreditit të automatizojnë proceset e tyre, kaloi në krizë në mars të 2020-ës kur Administrata e Biznesit të Vogël nisi Programin e Mbrojtjes Paycheck. Rezulton se kur i gjithë ekipi juaj prej 55 personash punon 20 orë në ditë për javë të tëra (për të ndihmuar bankat të përpunojnë afërsisht 250 milionë dollarë në orë, kredi të falshme për bizneset e vogla), ju nuk keni kohë të “grini” fjalët. Megjithatë, ju filloni të lidheni me njerëzit përreth jush.

Kjo ishte formula sekrete, pikërisht aty. “Nuk kisha kohë të shqetësohesha se si njerëzit do t’i merrnin komentet e mia. Thjesht duhej t’i jepja”, thotë O’Malley. Por sinqeriteti mund të jetë shokues dhe mund të shkaktojë reagime vetëmbrojtëse, kështu që ai shtoi një “kleçkë” personale. Ai fillonte me një paralajmërim të shkurtër: “Kjo ndoshta do të duket e ashpër, dhe nuk e kam në atë kuptim”. Dhe pasi kishte detajuar saktësisht se çfarë kishte shkuar keq, ai pyeste: Si mund të ndihmoj? Çfarë ju duhet për ta rregulluar problemin?

“Nuk ishte një vendim i vetëdijshëm. Nuk dukej si një ndryshim në atë kohë,” thotë O’Malley. Por punonjësit e Numerated e vunë re menjëherë ndryshimin. “Sinqerisht, më trembi. Më trembi 100 për qind,” thotë Marianela Vazquez, SVP e shërbimeve profesionale të kompanisë. Vazquez kujton një bisedë që kishte bërë me O’Malley pak pasi u punësua në 2018: “Pra, Marianela,” i tha ai asaj, “ne kemi këtë problem me këtë bankë. Duhet të shkoni dhe ta kuptoni ku qëndron problemi dhe rregullojeni. Po dëgjoj se janë shumë të mërzitur. Ata kanë shqetësime për performancën në platformë. Por besoj se ju do t’i kuptoni gjërat.”

Ai nuk merrej kurrë me detajet e problemeve, thotë Vazquez. Por sapo Covid goditi, O’Malley mori një qasje më praktike, duke e stërvitur atë përmes bisedave, shpesh duke e inkurajuar atë të bente telefonata në vend që të dërgonte emaile ose mesazhe. Performanca e ekipit u përmirësua shpejt dhe Vazquez e gjeti veten duke dhënë të njëjtin lloj “feedback-u” në vetë raportet e saj të drejtpërdrejta.

Leco edhe: Punonjësja mezi komunikon me mua. Si mund të jem sërish një menaxher i mirë për të?

Cheryl Kardos, SVP e marketingut, luftonte me sindromën e mashtruesit: Ajo kishte pak përvojë në industrinë e financave dhe nuk ndihej e kualifikuar për të biseduar çdo ditë me drejtues të lartë të bankave. Por kur u lançua PPP, ishte detyra e saj të reklamonte sistemet e përpunimit të huave të Numerate, kështu që O’Malley filloi ta nxiste Kardos të fliste më rregullisht me klientët, që të paktën të kuptonte më mirë punën e tyre të brendshme. “Gjëja më e problematike me të cilën kemi luftuar si kompani, përpara PPP-së, ishte se ne nuk i dëgjonim klientët mjaftueshëm,” thotë Kardos. “Tani, ne bisedojmë çdo ditë me ta.”

Periudha e krizës për Numerated ka mbaruar, por stili i ri i të dhënit feedback të O’Malley do të qëndrojë: Eliminimi i pasivitetit (duke ruajtur humanizmin) ka bërë që drejtuesit, punonjësit dhe madje edhe klientët e startup-it të komunikojnë dukshëm më me efikasitet me njëri-tjetrin. Dhe të ardhurat vjetore të kompanisë u rritën në 28 milionë dollarë në vitin 2020, nga afërsisht 1.8 milionë dollarë në vitin 2019, dhe numri i punonjësve është dyfishuar. “Ji super transparent,” këshillon O’Malley. “Kur gjërat ndodhin, ju duhet t’i flisni dhe thjesht t’i tregoni njerëzve se çfarë mendoni, si udhëheqës. Nuk është e thënë se duhet të keni të drejtë.”

Inc. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0