Ja cili është gabimi që bëni kur blini online


Njerëzit kur dëshirojnë të blejnë diçka online më tepër përcaktohen në bazë të komenteve të blerësve të tjerë, që kanë blerë produktin para tyre, se sa në bazë të rate-it.

Lexoni: Si të bëni blerjet e duhura online

Kërkimet e reja tregojnë se një përcaktim i tillë për blerje online është i gabuar, pasi sasia e komenteve mbi objektin nuk përputhet me kualitetin e tij. Quartz raporton se një studim i bërë për blerjet në Amazon tregon se produktet online me më shumë vlerësime ishin më të popullarizuara pavarësisht faktit se ato kishte rate të ulët.

Kemi zbuluar se njerëzit janë bazuar për të zgjedhur blerjen e produkteve në bazë të vlerësimeve dhe kjo i ka çuar ata për të marrë vendimet shumë të gabuara,” ka thënë Derek Powell nga Stanford. Pas studimit të 15.6 milionë vlerësimeve të më shumë se 350,000 produkteve në Amazon, Powell dhe ekipi i tij krijuan një model të statistikave për mënyrën se si blejnë njerëzit.

Duket se njerëzit lexojnë përmbajtjen e vlerësimeve online para se të marrin vendim për të blerë. Nëse një produkt ka një numër të lartë të vlerësimeve të blerësve, kjo nuk do të thotë se ai është kualitativ, prandaj sugjerohet që të shikohet rate-i ku blerësit vlerësojnë produktin pasi ta kenë blerë.

Lexoni: Si mund të rrisin normat e blerjes shitësit online?

burimi: RTV-21

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale