Ja cili është gabimi që bëni kur blini online - Business Magazine Albania

Ja cili është gabimi që bëni kur blini online


Njerëzit kur dëshirojnë të blejnë diçka online më tepër përcaktohen në bazë të komenteve të blerësve të tjerë, që kanë blerë produktin para tyre, se sa në bazë të rate-it.

Lexoni: Si të bëni blerjet e duhura online

Kërkimet e reja tregojnë se një përcaktim i tillë për blerje online është i gabuar, pasi sasia e komenteve mbi objektin nuk përputhet me kualitetin e tij. Quartz raporton se një studim i bërë për blerjet në Amazon tregon se produktet online me më shumë vlerësime ishin më të popullarizuara pavarësisht faktit se ato kishte rate të ulët.

Kemi zbuluar se njerëzit janë bazuar për të zgjedhur blerjen e produkteve në bazë të vlerësimeve dhe kjo i ka çuar ata për të marrë vendimet shumë të gabuara,” ka thënë Derek Powell nga Stanford. Pas studimit të 15.6 milionë vlerësimeve të më shumë se 350,000 produkteve në Amazon, Powell dhe ekipi i tij krijuan një model të statistikave për mënyrën se si blejnë njerëzit.

Duket se njerëzit lexojnë përmbajtjen e vlerësimeve online para se të marrin vendim për të blerë. Nëse një produkt ka një numër të lartë të vlerësimeve të blerësve, kjo nuk do të thotë se ai është kualitativ, prandaj sugjerohet që të shikohet rate-i ku blerësit vlerësojnë produktin pasi ta kenë blerë.

Lexoni: Si mund të rrisin normat e blerjes shitësit online?

burimi: RTV-21

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0