Si mund të rrisin normat e blerjes shitësit online?


Në një botë perfekte, në çdo eksperiencë psonisje online, klienti yt do të gjente çfarë të dëshironte, do të procedonte me pagesën dhe do të bëhej përgjithmonë klieni besnik i markës suaj dhe do të kthehej sërish për blerje të tjera.

Kjo do të ishte perfektja, por shpeshherë dalin barriera të cilat e ndërlikojnë procesin e pagesës, duke parandaluar kthimet e vizitave në faqe për blerje që do të vinte në dyshim besnikërinë afatgjatë të konsumatorit. Kështu pra, ka rëndësi që të bëni çfarëdolloj gjëje që mundeni për të siguruar një eksperiencë psonisje pa defekte dhe një proces pagesash të thjeshtë për çdo konsumator.

Lajmi i mirë është se mund të gjenden mënyra për t’u arritur kjo. Këtu janë 10 mënyra se si rishitësit mund të rrisin normën e konsumatorëve që blejnë dhe pranimin e pagesave, duke rritur në këtë mënyrë normën e mbajtjes konsumatore dhe besnikërinë ndaj markës.

1. Lehtësoni procesin e pagesave

Braktisja e karrocës së psonisjes është një nga sfidat më të mëdha me të cilat përballen shitësit online. Luftojeni këtë problem duke krijuar një proces pagesash me më pak kërkesa. Për të siguruar rrjedhshmërinë e procesit të pagesave dhe për të siguruar më shumë klientë që vizitojnë faqen dhe blejnë, kërkojuni konsumatorëve të plotësojnë sa më pak fusha që të jetë e mundur për të kompletuar blerjen.

2. Siguroni një proces pagesash nga një palë e tretë

Për të shmangur situatat që do të reflektohen keq në brandin tuaj dhe do të rrisnin kostot, përdorni një mënyrë pagese që ofron fusha të pagesës nga një palë e tretë. Kjo do të thotë që fushat e pagesës mundësohen nga një platformë pagesash, dhe me çafrëdolloj të dhënash që plotësohen këto fusha, ato janë të ruajtura në mënyrë të sigurtë në serverat e industrisë së platformës së kartës së pagesës.

Kjo minimizon përgjegjësinë tuaj në sigurimin e pagesës dhe të funksionalitetit të procesit të pagesës pa i vënë në siklet konsumatorë tuaj ose pa i dëmtuar eksperiencën me markën.

3. Njihni konsumatorët që kthehen

Siguroni një eksperiencë të procesit të pagesave të “padukshme” për kthimin e konsumatorëve me anë të një teknologjie që perdoret nga Apple Pay dhe platforma të tjera lider të pagesave e cila quhet “token”. “Token” është një numër 16-shifror i krijuar për të përfaqësuar një kartë krediti, e cila është përdorur ose ruajtur më parë për qëllime të pagesave. Kur një klient që kthehet arrin deri te procesi i pagesës, kjo teknologji e përdor “token” që i shoqërohet këtij konsumatori të caktuar për të “thirrur” të dhënat e pagesave të ruajtura në serverat e sigurtë.

4. Mundësoni transparencë në plotësimin e fushave të pagesës dhe informacionin e shpërndarjes

Konsumatorët duan të sigurohen se produktet do të vijnë të paprekura dhe në kohë. Një logjistikë e duhur përtej kufijve të një shteti duhet të minimizojë pengesat që lidhen me shpërndarjen ndërkombëtare të dërgesave, gjurmimin e tyre, transparencën e inventarëve dhe kthimet ndërkombëtare.

Konsumatorët duhet të jenë të aftë të shikojnë informacionet e përditësuara rreth stokut të shitur dhe atij të mbetur në kohë reale. Ata duhet të dinë në radhë të parë kohën që do t’i duhet dërgesave të tyre për të mbërritur, gjithashtu si të bëjnë kthim të mallit nëse është e nevojshme.

5. Konvertimi i vazhdueshëm i monedhave dhe llogaritje e taksave

Çdo shtet ka legjislacione të ndryshme mbi taksat, i cili duhe t’i shpjegohet qartësisht konsumatorëve në faqen e pagesave dhe t’i raportohet në mënyrën e duhur autoriteteve fiskale.

6. Pranimi i metodave të shumëfishta të pagesave të preferuara

Rrisni normën e blerësve tuaj jashtë kufijve të vendit duke u mundësuar konsumatorëve përdorimin e metodave të preferuara rajonale të pagesave. Kjo do t’i bëjë konsumatorët ndërkomëtarë të ndihen më rehat kur paguajnë në website-in tuaj. PayPal është një fillim i mirë, përderisa është i përdorur në transaksione midis shteteve nga rishitësit në 57 vende të botës. Gjithsesi një biznes i vërtetë ndërkombëtar duhet të mbështetet mbi një numër metodash të pagesave rajonale që do të përdoren mbi baza ditore nga miliona konsumatorë potencialë.

7. Identifikoni mashtrimet për të parandaluar kthimet e shumave

Implementoni në mënyrë proaktive protokolle për vlerësimin e risqeve dhe identifikimin e mashtrimeve në website-in tuaj të e-commerce për të parandaluar kthimin e parave dhe mashtrimet. Implementoni teknologji të tilla që kur konsumatorët përballen me shuma të kartave të kreditit që ata nuk i njohin, ju të mos mbani përgjegjësi për rimbursimin në raste të mashtrimeve legjitime që detektori i mashtrimeve nuk ka mundur dot të identifikojë.

8. Siguroni pranimin e transaksionit me të dhëna në kohë reale

Sot shumë teknologji të bazuara mbi të dhënat janë të disponueshme për monitorimin e vazhdueshëm dhe mbledhjen e informacioneve të transaksioneve ndërsa pagesat procesohen. Me këtë inteligjencë, shitësit mund të vlerësojnë efiçiencën e opsioneve të tyre të pagesës nga aspekti i normave të refuzimit, midis kritereve të tjera.

Duke kuptuar se përse transaksionet po refuzohen, ju mund të bëni ndryshime në drejtim të përmirësimit.

10. Analizoni sjelljen e konsumatorëve për të parashikuar preferencat e tyre në të ardhmen

Ju mund të integroni një teknologji të pagesave që analizon të dhënat e pagesave dhe ju jep ju informacione mbi inefiçiencat në protokollet e procesimit, gjithashtu ju kuptoni më mirë sjelljen e konsumatorëve tuaj në website-in tuaj. Këto të dhëna mund t’ju tregojnë pengesat në pagesa, të cilat mund të përdoren në të ardhmen për të trajtuar preferencat e konsumatorëve.

 

/Shkruar nga Oren Levy, Publikuar nga Entrepreneur.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale