Lexoni: Si të bëni blerjet e duhura online
Kërkimet e reja tregojnë se një përcaktim i tillë për blerje online është i gabuar, pasi sasia e komenteve mbi objektin nuk përputhet me kualitetin e tij. Quartz raporton se një studim i bërë për blerjet në Amazon tregon se produktet online me më shumë vlerësime ishin më të popullarizuara pavarësisht faktit se ato kishte rate të ulët.
“Kemi zbuluar se njerëzit janë bazuar për të zgjedhur blerjen e produkteve në bazë të vlerësimeve dhe kjo i ka çuar ata për të marrë vendimet shumë të gabuara,” ka thënë Derek Powell nga Stanford. Pas studimit të 15.6 milionë vlerësimeve të më shumë se 350,000 produkteve në Amazon, Powell dhe ekipi i tij krijuan një model të statistikave për mënyrën se si blejnë njerëzit.
Duket se njerëzit lexojnë përmbajtjen e vlerësimeve online para se të marrin vendim për të blerë. Nëse një produkt ka një numër të lartë të vlerësimeve të blerësve, kjo nuk do të thotë se ai është kualitativ, prandaj sugjerohet që të shikohet rate-i ku blerësit vlerësojnë produktin pasi ta kenë blerë.
Lexoni: Si mund të rrisin normat e blerjes shitësit online?
burimi: RTV-21
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.