Ja cila kompani ajrore është vlerësuar si më e mira në Europë


“Lufthansa” është përzgjedhur si “linja më e mirë ajrore në Europë” në hulumtimin e Institutit për hulumtimin e tregut “Skytrax”, e specializuar në aviacion. Janë përfshirë në anketë rreth 18 milionë pasagjerë, nga 160 vende.

Udhëtarët nga e gjithë bota kanë mbështetur transportuesin gjerman, duke vlerësuar shërbimet e ofruara nga “Lufthansa”.

“Vlerësimi nga “Skytrax” është dëshmi se pasagjerët e “Lufthansa”-s e respektojnë cilësinë tonë. Kombinimi i shërbimit të klasit të parë dhe kapacitetet e shkëlqyera kanë impresionuar pasagjerët në mbarë botën që të bëhemi numër një në Europë. Shërbimet tona nuk kanë qenë kurrë më të mira”, tha Carsten, kryetar i Bordit Ekzekutiv dhe CEO i “Deutsche Lufthansa AG”.

Pas marrjes së çmimit, ai tha se kjo ndodh në sajë të angazhimit të veçantë të stafit të “Lufthansa”-s, të cilët me punën e tyre të shkëlqyer kanë bërë të mundshëm këtë sukses.

Lexoni: Lufthansa mbështet risitë dhe lejon shitjen e biletave të avionit nëpërmjet kanaleve dixhitale të palëve të treta

“Lufthansa” ka fituar edhe si “linja ajrore më e mirë në Europën Perëndimore” dhe çmimin për “ushqimin më të mirë në klasin e parë”, albinfo.ch.

Të nominuar për çmimin në kategorinë “linjë ajrore më e mirë në Europën Perëndimore” ishin “Lufthansa”, “Swiss” dhe “Austrian Airlines”. Kjo e fundit fitoi çmimin si “linja ajrore me stafin më të mirë në Europë”.

Sondazhi i “Skytrax” ka vlerësuar shërbimet në bord dhe shërbimet në aeroporte. “Skytrax” realizon sondazhe të këtilla që nga 1999-a.

burimi: Insajderi

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale