INSTAT: Viti 2015 solli rritje të investimeve


Viti 2015 solli një përmirësim të ndjeshëm të ecurisë së investimeve në ekonomi. Sipas të dhënave nga Instituti i Statistikave, importi i makinerive dhe pajisjeve arriti në 117.3 miliardë lekë, në rritje me 11% krahasuar me vitin 2014.

Të njëtën gjë tregojnë edhe të dhënat e para lidhur me strukturën e prodhimit kombëtar, sipas metodës së shpenzimeve. Formimi i kapitalit fiks ishte shtysa kryesore e rritjes për të tre tremujorët e parë të vitit 2015, me një mesatare prej 15.2%.

Kthimi i rritjes së investimeve është ndoshta treguesi më pozitiv në performancën ekonomike të vitit 2015, duke shfaqur një rimëkëmbje më të shpejtë se pritshmëritë. Megjithatë, sipas vlerësimeve të ekspertëve, ky përmirësim ende nuk ngjall optimizëm të madh, duke pasur parasysh se rritja e investimeve vlerësohet se është ende mjaft fragmentare.

Ajo i detyrohet sa investimeve publike, aq edhe projekteve të veçanta madhore të sektorit privat. Ende nuk ekziston perceptimi për një kthim të optimizmit te sipërmarrjet që do të motivonte një rritje të qëndrueshme të investimeve. Një tregues i këtij fakti është se kredia bankare për investime ende po shfaqet e dobët.

Sipas të dhënave nga Shoqata Shqiptare e Bankave, në fund të nëntorit 2015 kredia e biznesit për investime ishte në rënie me 2.7% ndaj të njëjtës periudhë të një viti më parë. Megjithëse ky rezultat është edhe efekt i pastrimit të portofolit prej kredive të humbura, sërish kreditimi nuk sinjalizon ndonjë entuziazëm të bizneseve për të kryer investime të reja. Vrojtimi i fundit i aktivitetit kreditues tregoi se norma e shfrytëzimit të kapaciteve negelet ende në nivele mesatarisht të ulët, çka nuk motivon shtysa për të rritur investimet e reja.

/ACP/

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale