Instat: Bien eksportet me 12.8 % për muajin mars, ndikim mineralet - Business Magazine Albania

Instat: Bien eksportet me 12.8 % për muajin mars, ndikim mineralet


Eksportet e mallrave ranë me 12.8 për qind në muajin mars, të ndikuara nga ecuria negative në zërin “minerale, energji dhe lëndë djegëse”, si dhe atë të materialeve të ndërtimit.

Instituti i Statistikave raportoi se në total kompanitë shqiptare eksportuan muajin që lamë pas 19.3 miliardë lekë mallra nga 22.1 miliardë lekë që ishte shifra në marsin e vitit të kaluar. Ndërsa në total si tremujor, eksportet janë këtë vit 5 miliardë lekë më të ulëta se e njëjta periudhë e vitit të kaluar.

Prej dy vitesh eksportet shqiptare janë penalizuar nga rënia e fortë e çmimit të naftës në tregjet globale, si një nga produktet kryesore që Shqipëria shet jashtë, por së fundmi edhe nga rënia në grupin e materialeve të ndërtimit.

Sipas Instat, në tremujorin e parë të vitit, eksportet e këtyre dy grupeve ishin së bashku gati 100 milionë dollarë më të ulëta se vjet. Por rënia e fortë e tyre është zbutur nga ecuria pozitive e industrisë së fasonit dhe produkteve bujqësore, që vazhdojnë të rriten në trend dyshifror.

Shkëmbimet tregtare të vendit kanë patur një ecuri më pozitive në kahun tjetër, atë të importeve. Sipas Instat, për tremujorin importet u rritën me 3.8 për qind, ku bie në sy rritja e makinerive dhe pajisjeve që përdoren për investimet e reja të biznesit.

 

/Top-Channel

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0