“Instalimi i dritave të trafikut në trotuar” është trendi më i ri për të mbrojtur këmbësorët


Një qytet holandez ka prezantuar një mënyrë të pazakontë në përpjekje për të mbajtur të sigurtë personat e dhënë shumë mbas smartphone-ëve: “Instalimi i dritave të trafikut në trotuar”.

Bodegraven, në Holandë ka vënë drita në trotuarin e kalimit për këmbësorë – që do të thotë se njerëzit që ia ngulin sytë telefonave të tyre gjithë ditës do t’a shohin, duke parandaluar aksidentet e mundshme.

instalimi-i-dritave-te-trafikut-ne-trotuar-eshte-trendi-me-i-ri-per-te-mbrojtur-kembesoret-business-magPërveç vendndodhjes së tyre të pazakontë, ata punojnë njësoj si dritat e zakonshme e trafikut: Jeshile do të thotë Ec dhe E kuqe do të thotë Prit.

Dritat janë ndërtuar nga “Sistemi i Trafikut HIG”, një kompani me bazë në qytet, e cila shpreson të shesë më gjerësisht në qytetet e tjera. Tani për tani ata janë duke e përdorur vetëm në një udhëkryq të vetëm për testim.

Një zëdhënës i kompanisë tha: “Përdorimi i smartphone-ëve nga këmbësorët dhe çiklistët është një problem i madh. Tramvai në Hagë bën rregullisht ndalesa emergjence sepse dikush shikon në smartphone në vend të trafikut.”.

Gjithsesi, dritat janë përballur me diskutime. “Kjo nuk është një ide e mirë për të ndihmuar përdoruesit e telefonisë sepse ata do të vazhdojnë të shohin telefonat e tyre “, raportohet të ketë thënë Jose de Jong nga “Dutch Traffic Safety Association”.

“Ne nuk duam që njerëzit të përdorin telefonat, kur ata janë duke kaluar në trafik, madje edhe kur janë duke ecur. Njerëzit duhet gjithmonë të shohin dhe të kontrollojnë nëse makinat janë duke ndaluar kur semafori është i kuq”.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0